AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 For å ikke så lenge siden leste jeg en artikkel hvor barnevernet innrømmer at de gjør en dårlig jobb (ikke bokstavelig talt, men de innrømmet at forbedring må til). De var på møter osv. Så nå lurer jeg på om det er skjedd noe nytt der. Noen som vet? Anonymkode: 754e0...bda
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 De har blitt bedre. Anonymkode: 5c028...f91
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har blitt bedre. Anonymkode: 5c028...f91 Hvordan vet du det? Gjelder det alle kommuner? Og hvor kan jeg lese litt om hva de ble enige om på det møtet som var. Stod ingenting i avisen. Anonymkode: 754e0...bda
jabx Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For å ikke så lenge siden leste jeg en artikkel hvor barnevernet innrømmer at de gjør en dårlig jobb (ikke bokstavelig talt, men de innrømmet at forbedring må til). De var på møter osv. Så nå lurer jeg på om det er skjedd noe nytt der. Noen som vet? Anonymkode: 754e0...bda Med andre ord lyver du, og de sier egentlig ikke at de gjør en dårlig jobb, bare at det alltid er rom for forbedringer. Og det stemmer jo. Selv om noen gjør en god jobb så vil det aldri være perfekt. Det vil alltid være noe som kunne vært gjort bedre. Det er altså ikke noe nytt som vil være relevant, da det jobbes kontinuerlig med forbedringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå