JessicaL Skrevet 20. juli 2017 #61 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) På 18.7.2017 den 17.21, Nana skrev: Her hadde vel Se og Hør fått et tips om en omstendighet som endret seg i etterkant. Se og Hør er et ubrukelig sladreblad men jeg skjønner at de kanskje ikke sjekker igjen om ryktet fremdeles er sant før publisering. Skjønner at Kurt Nilsen er sint og syns at Se og Hør burde holde seg for god til å publisere ting som ikke er offentlig bekreftet fra involverte parter Nettopp, det er derfor det er så sårt. Hadde det bare vært komplett oppspinn hadde han ikke blitt så rasende for det. Sladrebladene skriver jo stadig vekk at noen er gravide uten at de er det. Det blir enten dementert eller forbigått i stillhet. Se og hør er et drittblad men de er faktisk ganske forsiktige sammenlignet med svensk og tysk presse pga at Norge har strengere regler for hva pressen får skrive. Endret 20. juli 2017 av JessicaL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 21. juli 2017 #62 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Oj, her er det endel som aldri har gjort noe dumt for mange år siden og som aldri har endret mening. For 14 år siden var KN en helt fersk artist. Han var en ung far, og etter hva jeg har forstått så hadde han ikke allverdens så god råd. Mange som hadde blitt blendet og sagt ja til en gratis tur. Heldigvis så har vi mennesker evnen til å forandre oss og å endre mening. Det har KN gjort. Etter hva jeg ser har han skjermet barna sine så godt det lar seg gjøre. Se og Hør har lagt seg flate og trykket en unnskyldning. Endret 21. juli 2017 av Trude.lutt Feil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg