Gå til innhold

Nysgjerrig på nakenbading?


Anne76

Anbefalte innlegg

På lørdag går turen på sykkel et lite stykke inn i Nordmarka (værforbehold). Planen er en veldig usjenert plass jeg vet om, som er perfekt for et nakenbading og litt soling. Sykkelturen tar ca 1 time. Jeg har vært der før og man er helt for seg selv på svabergene. Jeg er litt sjenert, så dette høres kanskje litt rart ut, men hvis noen har lyst til å være med hadde det vært hyggelig. Tenkte at hvis vi blir en mindre gruppe som ikke kjenner hverandre så blir det likt for alle å være nakne foran hverandre. Kropper i alle fasonger og aldre er velkommen. Er du litt sjenert selv, så er du altså ikke alene. :-) Badetemperaturen skal være rundt 19 grader. Vi blir uansett ikke en stor gruppe. Da kan man like gjerne dra på Huk. Har du ikke prøvd et nakenbad før, så kan jeg anbefale det på det sterkeste. Er veldig friskt og en helt nydelig følelse.

Eneste du trenger å ta med er en sykkel, litt drikke, og et håndkle. Alle skal kunne føle seg trygge, så ingen bilder!

Høres det spennende ut og du har lyst så send meg en mld eller svar her i tråden.

Hilsen en sjenert og hemmelig jente-amatør-naturist (på 26 år) ;-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Møkka lei bikini som dekker hele kroppen, og menn som har moderne badebukse, som er like stor som en vanlig bukse?  Hva med å bare ta 30-bussen til Bygdøy i Oslo. Til Naken-Huk.  Bare gå til høyre ved kiosken, og spasere 100 meter.  P-plass også, men den blir fort full.  Nyklipt stor plen, med plass til alle.  Bare å trekke av klærne sakte og bruke de som liggeunderlag.  Du nlir brun overalt, uten striper, og svak vind er overalt.  Litt spess å gå naken over plenen, helt naken, for å gå ut i vennet første gangen.  Men INGEN glor.  Alle er rolige og stille og de som ligger ved siden passer på tinga dine, mens du er i vannet.  Nærmere himmelen kan du ikke komme.  Just saying!

Anonymkode: 2bfb9...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/17/2017 at 6:07 AM, Anne76 said:

På lørdag går turen på sykkel et lite stykke inn i Nordmarka (værforbehold). Planen er en veldig usjenert plass jeg vet om, som er perfekt for et nakenbading og litt soling. Sykkelturen tar ca 1 time. Jeg har vært der før og man er helt for seg selv på svabergene. Jeg er litt sjenert, så dette høres kanskje litt rart ut, men hvis noen har lyst til å være med hadde det vært hyggelig. Tenkte at hvis vi blir en mindre gruppe som ikke kjenner hverandre så blir det likt for alle å være nakne foran hverandre. Kropper i alle fasonger og aldre er velkommen. Er du litt sjenert selv, så er du altså ikke alene. :-) Badetemperaturen skal være rundt 19 grader. Vi blir uansett ikke en stor gruppe. Da kan man like gjerne dra på Huk. Har du ikke prøvd et nakenbad før, så kan jeg anbefale det på det sterkeste. Er veldig friskt og en helt nydelig følelse.

Eneste du trenger å ta med er en sykkel, litt drikke, og et håndkle. Alle skal kunne føle seg trygge, så ingen bilder!

Høres det spennende ut og du har lyst så send meg en mld eller svar her i tråden.

Hilsen en sjenert og hemmelig jente-amatør-naturist (på 26 år) ;-)

:skratte:

Vil du bade naken på et usjenert sted i skogen, så gjør du jo det. Nek.

Fortrinnsvis uten noen som lurer i buskene med kamera.

Anonymkode: 5919a...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt om du virkelig er "sjenert jente, 26". Å legge dette ut på et nettforum er jo som å invitere til voldtekt. "Skal vi dra langt inn i skauen, til et sted jeg vet om som er bortgjemt og ingen ser oss. Vi skal kle oss nakne...". Om du er jente er du rett ut sagt korttenkt, er du mann...ja, da har du skumle planer. 

Anonymkode: 9d380...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...