AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg tror det er på tide at jeg ber om hjelp. Jeg burde nok først vært hos fastlegen? Jeg aner ikke. Jeg drikker sprit hver dag, en liter om dagen, husker ingenting dagen etterpå. Våkner opp med blåmerker og skader over hele kroppen. Jeg er deprimert, det vet jeg. Jeg var vitne til et elstremt dramatisk dødsfall i fjor, han døde i armene mine. Hjelp, hva gjør jeg? Hjelp meg, hvor begynner jeg? Anonymkode: dce57...af2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Del Skrevet 17. juli 2017 fastlege - rehab Anonymkode: 7fbf4...406 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvis jeg blir henvist videre til psykolog (jeg tror jeg trenger det), må jeg betale for det? Jeg har virkelig ikke penger, jeg lever på dagpenger. Etter at alle regninger er betalt har jeg 1500 kr igjen Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 17. juli 2017 #4 Del Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis jeg blir henvist videre til psykolog (jeg tror jeg trenger det), må jeg betale for det? Jeg har virkelig ikke penger, jeg lever på dagpenger. Etter at alle regninger er betalt har jeg 1500 kr igjen Anonymkode: dce57...af2 Nei, ikke mer enn egenandelen dersom du blir henvist til DPS. Vet ikke hvor mye den ligger på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Del Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis jeg blir henvist videre til psykolog (jeg tror jeg trenger det), må jeg betale for det? Jeg har virkelig ikke penger, jeg lever på dagpenger. Etter at alle regninger er betalt har jeg 1500 kr igjen Anonymkode: dce57...af2 Frikort etter utgifter på 2185,- Dette inkluderer besøk hos fastlege osv. Anonymkode: 7fbf4...406 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Del Skrevet 17. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg blir henvist videre til psykolog (jeg tror jeg trenger det), må jeg betale for det? Jeg har virkelig ikke penger, jeg lever på dagpenger. Etter at alle regninger er betalt har jeg 1500 kr igjen Hvordan har du råd til en liter sprit hver dag? Anonymkode: 7fbf4...406 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Del Skrevet 17. juli 2017 Kredittkort. Hjelp meg Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg er et vrak, hadde aldri trodd dette skulle skje meg. Jeg klarer ikke dusje, pusse tenner, rydde og vaske. Det ser ikke ut her. Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Del Skrevet 17. juli 2017 Finnes det noe slags vaskehjelp for oss? Noen som kan rydde og vaske? Jeg vet det er i-lands problem. Jeg karer ingenting. Det er så skittent og rotete, jeg klarer ikke bry meg. Ingen andre bryr seg heller Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Del Skrevet 17. juli 2017 Men, er det noen som har vært på slike møter? Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #11 Del Skrevet 17. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, er det noen som har vært på slike møter? Anonymkode: dce57...af2 ja Anonymkode: 7fbf4...406 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #12 Del Skrevet 17. juli 2017 Vær så snill, fortell. Hva skjer, må man være avhengig, må man melde seg på? Hva snakker de om? Jeg har kun sett sånn på tv (frustrerte fruer, Bree). Er det sånt? Må jeg snakke? Kan jeg snakke med noen face-to-face? Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #13 Del Skrevet 17. juli 2017 Er det gratis? Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Del Skrevet 17. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det gratis? Anonymkode: dce57...af2 Ja, men man gir gjerne noen mynter i kollekt på slutten, en hatt eller kopp eller lignende sendes rundt. Man må selvsagt ikke det heller. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill, fortell. Hva skjer, må man være avhengig, må man melde seg på? Hva snakker de om? Jeg har kun sett sånn på tv (frustrerte fruer, Bree). Er det sånt? Må jeg snakke? Kan jeg snakke med noen face-to-face? Anonymkode: dce57...af2 Man snakker i en gruppe, man snakker til alle. Hvis du skaffer deg en sponsor kan du snakke med vedkommende direkte. Du kan gjerne ringe på forhånd og stille disse spørsmålene, AA har en opplysningstelefon. Les mer her: http://www.anonymealkoholikere.no/2/ Jeg anbefaler forresten NA mer enn AA. Anonymkode: 7fbf4...406 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #15 Del Skrevet 17. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe slags vaskehjelp for oss? Noen som kan rydde og vaske? Jeg vet det er i-lands problem. Jeg karer ingenting. Det er så skittent og rotete, jeg klarer ikke bry meg. Ingen andre bryr seg heller Anonymkode: dce57...af2 Alt dette starter med en tur til fastlegen. Det finnes kommunale tilbud om vaskehjelp til rusmisbrukere, men vi må betale for hjelpen selv. Anonymkode: 7fbf4...406 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #16 Del Skrevet 17. juli 2017 Kan noen fortelle meg hva om skjer på slike AA møter? Anonymkode: dce57...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #17 Del Skrevet 17. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg drikker sprit hver dag, en liter om dagen, husker ingenting dagen etterpå. Hjelp, hva gjør jeg? Hjelp meg, hvor begynner jeg? Anonymkode: dce57...af2 Unnskyld at jeg sporer litt av, men hvordan har du råd til en liter sprit om dagen? Destillerer du det selv? Anonymkode: 87e8d...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #18 Del Skrevet 17. juli 2017 Bare dra i møter, bare dra dit og møt opp. Bare dra til fastlegen din, også. AA-møter er ikke skumle eller farlige. Anonymkode: ac27f...5d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fanttaasikvinnen Skrevet 17. juli 2017 #19 Del Skrevet 17. juli 2017 Endte opp med å gå på en bar med en dude fra gruppa, vi ble fulle og pulte utendørs, så nå har jeg offentlig sex på rullebladet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #20 Del Skrevet 17. juli 2017 Kan noen være så snill og svare seriøst? Anonymkode: dce57...af2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg