Gå til innhold

15 ting ingen visste om deg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
  1. Jeg blir veldig fort god i ting jeg går inn for. Dog har jeg aldri tålmodighet til å jobbe meg opp til "viderekommen".
  2. Jeg er god på å møte mennesker, og fungerer ofte som et "lim" i grupper.
  3. Jeg har en ekstrem empati. Dvs. jeg bryter definitivt ikke ting jeg lover og jeg kan nesten oppleve følelsen en annen person sitter med.
  4. Jeg har en meget svak viljestyrke, og mål har egentlig aldri fungert som motivasjon for meg.
  5. Til gjengeld får jeg til det jeg virkelig vil, og det kan jeg vel takke staheten for. For det skjer, om jeg så skal gå kloden rundt.
  6. Jeg blir fort distrahert og er veldig distre.
  7. Jeg har et svingene temperament.
  8. Jeg elsker å snakke foran forsamlinger, men hater derimot å være eneste stemme og å få all oppmerksomhet i en gruppe.
  9. Jeg har et litt ekstra behov for anerkjennelse og det å skille meg litt ut. Jeg kan gå helt i veggen om jeg yter mitt beste konstant og ingen anerkjenner det. Jeg må også bare være litt annerledes fra resten.
  10. Jeg lever ufrivillig under janteloven.
  11. Jeg fokuserer 90% av tiden på det positive ved en person. Jeg kan skryte av en jeg "misliker", ved å fokusere og gi tilbakemelding på det positive. Altså, kan jeg se mye negativt, men nevner og fokuserer på det positive.

Lurer på om vi kan diagnosere fra det her..... Ha-ha!

Anonymkode: 74444...5ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  1. Jeg blir veldig fort god i ting jeg går inn for. Dog har jeg aldri tålmodighet til å jobbe meg opp til "viderekommen".
  2. Jeg er god på å møte mennesker, og fungerer ofte som et "lim" i grupper.
  3. Jeg har en ekstrem empati. Dvs. jeg bryter definitivt ikke ting jeg lover og jeg kan nesten oppleve følelsen en annen person sitter med.
  4. Jeg har en meget svak viljestyrke, og mål har egentlig aldri fungert som motivasjon for meg.
  5. Til gjengeld får jeg til det jeg virkelig vil, og det kan jeg vel takke staheten for. For det skjer, om jeg så skal gå kloden rundt.
  6. Jeg blir fort distrahert og er veldig distre.
  7. Jeg har et svingene temperament.
  8. Jeg elsker å snakke foran forsamlinger, men hater derimot å være eneste stemme og å få all oppmerksomhet i en gruppe.
  9. Jeg har et litt ekstra behov for anerkjennelse og det å skille meg litt ut. Jeg kan gå helt i veggen om jeg yter mitt beste konstant og ingen anerkjenner det. Jeg må også bare være litt annerledes fra resten.
  10. Jeg lever ufrivillig under janteloven.
  11. Jeg fokuserer 90% av tiden på det positive ved en person. Jeg kan skryte av en jeg "misliker", ved å fokusere og gi tilbakemelding på det positive. Altså, kan jeg se mye negativt, men nevner og fokuserer på det positive.

Lurer på om vi kan diagnosere fra det her..... Ha-ha!

Du ligner en del på meg.

Anonymkode: 0b848...9fc

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes virkelig ikke 15 ting ved meg ingen vet om. Samboer vet alt.

Anonymkode: e6924...2f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes virkelig ikke 15 ting ved meg ingen vet om. Samboer vet alt.

Anonymkode: e6924...2f4

Men ikke vi! Som Kvinneguiden ikke vet om deg, da! :alice:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...