Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et munnsår som er mellom toppen av tannkjøttet i overkjeven og helt i toppen bak leppa. Vanskelig å forklare, men håper dere forstår. Det er ekstra vondt siden det hele tiden er i klem mellom tannkjøttet og leppa. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å lindre smertene og få det til å gå vekk fortere? Har må hatt det i to-tre dager uten at det har blitt noe bedre, minstenket at den ikke gror så bra pga plasseringen.

Anonymkode: 47cfd...6d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp Aftamed på apoteket. 

Anonymkode: 8c4b6...1cb

Skrevet

Eller oralmedic, funker bra. Høres ut som after eller munnskold. Har du det ofte? Vurder å bytte tannkrem til zendium som preventiv.

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp Aftamed på apoteket. 

Anonymkode: 8c4b6...1cb

Ser det finnes både spray og gel, hva funker best?

54 minutter siden, JulieA skrev:

Eller oralmedic, funker bra. Høres ut som after eller munnskold. Har du det ofte? Vurder å bytte tannkrem til zendium som preventiv.

Er nok after ja, faren min har også det. Husker han prøvde oralmedic, men det svei visst så forjævlig at han ikke orka det, så er litt usikker på om jeg tør :P

Anonymkode: 47cfd...6d9

Skrevet

Ja, det svir som fy. "Ondt skal ondt fordrive". Jeg tar det på kjæresten min. Han klarer ikke selv siden det gjør så vondt.😂😂. Funker veldig bra. Han har vært veldig plaget med after i mange år og er superfornøyd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...