Gå til innhold

Kutte en seig tråd i livet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser alltid frem til noe. Og når det endelig skal skje, blir det ofte kortvarig eller det skjer ikke i det hele tatt. Det er som en seig tråd som er rundt meg, jeg drar den så hardt og da er det som at jeg bare spretter tilbake til der jeg startet. Eller som den skrekkfilmen "Dont Breath". Der hun stadig klarer å rømme ut fra det huset, men besvimer eller løper i en felle og hun blir dratt inn igjen og våkner opp igjen i huset.

Det er slik jeg har det. "alle" jeg kjenner klarer det de vil. Det er noen få som liksom aldri kommer seg helt frem og det er de som enten skriver deprimerende statuser på Facebook eller de som utstråler depresjon. Og det deprimerende er da at jeg mest sannsynlig er en av dem.. Hvordan kommer man fra dette?  

Jeg har hatt det slik siden jeg var barn. Her er situasjonene jeg mener

- Mistrivdes enormt i den lille bygda jeg voks opp. Ble så glad da mamma tenkte å flytte til en by da jeg var 6. Men hun trakk seg. Det skjedde to ganger. Det samme gamle tenkte jeg.. 

- Begynte å jobbe på en jævla kjedelig og trist butikk som sommerhjelp da jeg var 20. Sånn typisk trist bygdabutikk der du ikke føler deg hjemme om du er litt moderne og glad i bylivet. 

- Fikk meg ny jobb etter det. Men likte ikke oppgavene. Flyttet til Oslo. For der hadde jeg såvidt bekjentskaper. Fikk meg jobb. Men dessverre innenfor det samme jeg hadde drevet med. 

- Klarte endelig å bli plukket ut som en av de få av mange søkere til jobben jeg ønsket. Men kommer liksom aldri videre. Så det er ofte bare tilbake til det jeg drev med.

Så kommer det et tilbud igjen og jeg stortrives med hva jeg gjør. Men skjebnen lar meg aldri holde ved det'.  Den strikken drar meg tilbake absolutt hele jævla tiden!!!  Hvordan bryte skjebnen?

Anonymkode: af5c1...0fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Så kommer det et tilbud igjen og jeg stortrives med hva jeg gjør. Men skjebnen lar meg aldri holde ved det'.  Den strikken drar meg tilbake absolutt hele jævla tiden!!!  Hvordan bryte skjebnen?

Anonymkode: af5c1...0fa

Hva var det som skjedde med denne jobben da?

Anonymkode: e5af5...908

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...