Gjest C.Tramell Skrevet 19. juli 2017 #21 Skrevet 19. juli 2017 Ingen grunn til å synes synd på meg i all fall! Jeg er veldig fornøyd med å være kvinne, for vi har så mange ulike typer og grader av orgasme
Thyra Skrevet 19. juli 2017 #22 Skrevet 19. juli 2017 12 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: For min del er penetrering noe av det beste livet kan by på, både med og uten orgasme. Det eneste som topper det er å le med barna. Se der ja, da fantes det faktisk noe bedre....
MaxxMekker Skrevet 19. juli 2017 #23 Skrevet 19. juli 2017 3 timer siden, Bootyhunter skrev: Det som gjør meg glad for å være mann er (...) hvor deilig det er å bli tatt bak, og at jeg alltid får orgasme uansett. Hva skrev du nå? Bli tatt bak?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #24 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, MaxxMekker skrev: Hva skrev du nå? Bli tatt bak? Menn har prostata... Derfor er det ekstra digg for en mann å bli tatt bakfra enn det er for en kvinne.. Anonymkode: 8cc31...3ee 3
MaxxMekker Skrevet 19. juli 2017 #25 Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn har prostata... Derfor er det ekstra digg for en mann å bli tatt bakfra enn det er for en kvinne.. Anonymkode: 8cc31...3ee Men altså.. Til tross for det... Det blir jo ikke riktig???
Gjest Cyrus Skrevet 20. juli 2017 #26 Skrevet 20. juli 2017 På 16.7.2017 den 12.56, Athleisure skrev: Glad jeg ikke har penis. Helt sikkert deilig, men det som følger med penis, baller, er til å spy av. Dersom jeg skal ha sex sjekker jeg alltid størrelse på testiklene. Er de store, mister jeg tenningen helt og sier det som det er. Har gått ifra en mann pga for store baller. Holdt på å spy hver gang Then you'll love me bb!
stan Skrevet 20. juli 2017 #27 Skrevet 20. juli 2017 Det virker på meg at damer får bedre orgasmer enn det jeg får. De er mer intense, varer lenger og så kan damer få mer enn en. Jeg klager ikke, jeg er godt fornøyd med egen nytelse og unner dama mi det beste. Men jeg lurer på om det er grunnen til at menn ofte ønsker sex oftere enn dama?
Gjest Axl Rose Skrevet 20. juli 2017 #28 Skrevet 20. juli 2017 13 timer siden, MaxxMekker skrev: Hva skrev du nå? Bli tatt bak? Ja bli tatt bak 13 timer siden, MaxxMekker skrev: Men altså.. Til tross for det... Det blir jo ikke riktig??? Jo det blir det. Jeg er med på alt som har med sex å gjøre. Finnes sikkert ikke noe mer jeg ikke har prøvd. Har blitt tatt av menn og damer med strap on.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #29 Skrevet 20. juli 2017 På 16. juli 2017 den 12.56, Athleisure skrev: Glad jeg ikke har penis. Helt sikkert deilig, men det som følger med penis, baller, er til å spy av. Dersom jeg skal ha sex sjekker jeg alltid størrelse på testiklene. Er de store, mister jeg tenningen helt og sier det som det er. Har gått ifra en mann pga for store baller. Holdt på å spy hver gang Noen kvinner er rare... Jeg syntes baller og generelt menns underliv er kjempetennende jeg, og fascinerende og alt i grunn. Store baller som små baller, men skal helt ærlig si at jeg foretrekker store baller (selv om jeg ikke har noe i mot små heller). Også er det ekstra deilig med en mann som spruter masse. Anonymkode: 7506e...cf7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #30 Skrevet 20. juli 2017 Synes synd på menn for de har ikke klitoris! 5 minutter med gnikking og man sendes til himmelen og enda lenger. Noe en penis dessverre aldri klarer få oss til ved kjedelig inn-ut sex. Dessuten kan men aldri føde barn. De går bare rundt som vandrende pikker og har liksom ikke noe mening utover det. Anonymkode: 9d586...ef7
Gjest O.G. Skrevet 20. juli 2017 #31 Skrevet 20. juli 2017 På 16.7.2017 den 11.53, AnonymBruker skrev: Jeg synes synd på kvinner fordi de ikke har en penis. Og dermed aldri får oppleve hvor deilig det er å ha penisen inne i et av kroppsåpningene til ei kvinne. Kvinner går rett og slett glipp av det beste livet har å by på. Anonymkode: 5bc54...90d stakkars deg
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #32 Skrevet 21. juli 2017 På 19.7.2017 den 9.56, Ulla Ullsokk skrev: For min del er penetrering noe av det beste livet kan by på, både med og uten orgasme. Det eneste som topper det er å le med barna. Det er stor forskjell på "det beste livet kan by på" og "noe av det beste livet kan by på" ... Anonymkode: 6da7d...625
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå