Gå til innhold

Synes synd på kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes synd på kvinner fordi de ikke har en penis. Og dermed aldri får oppleve hvor deilig det er å ha penisen inne i et av kroppsåpningene til ei kvinne. 

Kvinner går rett og slett glipp av det beste livet har å by på.

Anonymkode: 5bc54...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Jeg syns synd i mannfolk, som aldri får oppleve gleden av å ha en penis inni en vagina.. mannfolk går rett og slett glipp av det beste livet har å by på.. 

:sarkasme:

• Liker 14
Gjest Tamsi
Skrevet

Det er mye jeg misliker med å være dame, men jeg er glad jeg aldri vil få kjenne et ballespark. 

Gjest Athleisure
Skrevet

Glad jeg ikke har penis. Helt sikkert deilig, men det som følger med penis, baller, er til å spy av. Dersom jeg skal ha sex sjekker jeg alltid størrelse på testiklene. Er de store, mister jeg tenningen helt og sier det som det er. Har gått ifra en mann pga for store baller. Holdt på å spy hver gang :kvalm:

Skrevet

Som mann er det bare å konstatere at hos oss er antallet 1:2++ ved samleie. En får klare å leve med det.

Samleie er som å klø seg i øret. Er det best for øret eller lillefingeren? Du vet svaret.

Så når dama sier til meg som mann at hun blir forhekset av meg. Har jeg da en magic wand med forheksende egenskaper, eller er jeg en trollmann som kan bruke wanden? En ting er sikkert, den lyser ikke i mørket, selv om hun sier hun ser stjerner når hun kommer på den. Selv ser jeg alltid lys i tunnelen når hun i tåka visker - kom inni meg.

Skrevet
29 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg syns synd i mannfolk, som aldri får oppleve gleden av å ha en penis inni en vagina.. mannfolk går rett og slett glipp av det beste livet har å by på.. 

Den der kan tolkes på flere måter avhengig av om du er mann eller kvinne.

Skrevet

Du vet heller ikke hvor godt det omvendte er, så du vet jo ikke hva du går glipp av. 

Men hadde vært spennende å prøve å være motsatt kjønn for en dag da :fnise:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Blod skrev:

Du vet heller ikke hvor godt det omvendte er, så du vet jo ikke hva du går glipp av. 

Men hadde vært spennende å prøve å være motsatt kjønn for en dag da :fnise:

Neitakk.. jeg foretrekker multiorgasmer, fremfor den ene ;) flirer. 

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, kattepusen skrev:

Penis i vagina er da såvisst ikke det beste livet har å by på. Ikke det beste sexlivet har å by på engang. Hadde det vært slik hadde vi ikke trengt noen klitoris...

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Thyra skrev:

Penis i vagina er da såvisst ikke det beste livet har å by på. Ikke det beste sexlivet har å by på engang. Hadde det vært slik hadde vi ikke trengt noen klitoris...

Det er virkelig det for meg, at det ikke er det for andre skjønner jeg.. men jeg skrev fra MITT perspektiv, som jeg også gikk ut fra at TS gjorde. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Det er virkelig det for meg, at det ikke er det for andre skjønner jeg.. men jeg skrev fra MITT perspektiv, som jeg også gikk ut fra at TS gjorde. 

De fleste kvinner får ikke orgasme av penis i vagina alene, så skjønner virkelig ikke hvordan det kan være det beste i livet.

• Liker 1
Skrevet

De fleste kvinner får ikke orgasme av penis i vagina alene, så skjønner virkelig ikke hvordan det kan være det beste i livet.

Og likevel, så er det det for meg.. :) 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Thyra skrev:

Jeg får ikke orgasme av ren penetrering, men synes likevel det er det beste livet har å by på. Sex er mer enn orgasme.

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet
9 timer siden, Thyra skrev:

De fleste får ikke det nei. Det stemmer. Men noen får det og de opplever samleie som utrolig godt. Derav Kattepusens svar for seg selv. Og slik opplever stort sett alle menn å penetrere en vagina. Det er 360grader med 100% følsom massasje av penishodet under hele akten. Dere damer går virkelig glipp av noe latterlig godt. Fordelen dere har er å kunne få multiorgasmer, pluss at orgasmene deres skal, etter det jeg har hørt, være sterkere enn gutta sine.

Skrevet
På 17.7.2017 den 10.41, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg får ikke orgasme av ren penetrering, men synes likevel det er det beste livet har å by på. Sex er mer enn orgasme.

Jeg vet at sex er mer enn orgasme. Men sex uten orgasme er ikke akkurat det beste livet har å by på.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet at sex er mer enn orgasme. Men sex uten orgasme er ikke akkurat det beste livet har å by på.

For min del er penetrering noe av det beste livet kan by på, både med og uten orgasme. Det eneste som topper det er å le med barna.

• Liker 2
Skrevet
På 16.7.2017 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Jeg synes synd på kvinner fordi de ikke har en penis. Og dermed aldri får oppleve hvor deilig det er å ha penisen inne i et av kroppsåpningene til ei kvinne. 

Kvinner går rett og slett glipp av det beste livet har å by på.

Anonymkode: 5bc54...90d

Herregud...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel vi kvinner slipper hvertfall å slite med for tidlig utløsning 😁  Vi kan få orgasmer flere ganger å fortsatt klare mer. 

Anonymkode: b5b3e...fd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel vi kvinner slipper hvertfall å slite med for tidlig utløsning 😁  Vi kan få orgasmer flere ganger å fortsatt klare mer. 

Anonymkode: b5b3e...fd0

Hørtes slitsomt ut :) 

Anonymkode: fe130...ae9

Gjest Axl Rose
Skrevet

Det som gjør meg glad for å være mann er at jeg slipper mensen, slipper å gå gravid, slipper å føde, får oppleve hvor deilig det er å stikke kuken inn i vagina, hvor deilig det er å bli tatt bak, og at jeg alltid får orgasme uansett. 

Likevel er det faan ikke alltid lett å være mann. Spesielt ikke når det gjelder barn. Der har vi ikke en dritt å si. Ikke lett å bli så lett kåt heller når visse kjærringer blir sur og fornærmet av å se en bul i buksa. Egentlig tror jeg de sure egentlig nyter det. De bare later som, så har vi jo de som er sur for alt. 

På 17.7.2017 den 10.41, Ulla Ullsokk skrev:

Sex er mer enn orgasme ja, men det er et stort pluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...