*Maja* Skrevet 17. juli 2017 #21 Skrevet 17. juli 2017 13 timer siden, WubWub skrev: Det har hendt om noen tar knebøy foran meg. Ikke alle kvinner er klar over at en 2XU tights blir gjennomsiktet når de bøyer seg ned. Åh, de vet. Tro du meg! ---- Jeg kikker. Ser jeg noe fint, kikker jeg. Er ikke så veldig glad i supermuskuløse menn, så ser mest på damene.
Persephone Skrevet 21. juli 2017 #22 Skrevet 21. juli 2017 Ja, jeg kikker. Mye fine damer som tar godt vare på kroppene sine.
ekkoet Skrevet 21. juli 2017 #23 Skrevet 21. juli 2017 På 17.7.2017 den 13.28, Katten.2.0 skrev: Er hovedsaklig opptatt av å trene, selv om blikket kan vandre mellom settene. Synes det er så sleezy med de som stirrer på jenter slik, så jeg prøver å overstyre refleksen. Akkurat dette jeg hadde tenkt å skrive. Jeg har gjerne lyst å se på pene damer, det er en refleks. Men det er creepy og sitte å se på noen, så kaster et blikk, tenker gjerne en positiv tanke, men konsentrerer meg mest om meg selv.
Hillbill Skrevet 21. juli 2017 #24 Skrevet 21. juli 2017 Det hender vel at en smugtitter litt, er jo en del pent å se, men dessverre ikke mange damer i min aldersgruppe som virkelig kler 2XU. De som faktisk gjør det får nok et ekstra litt diskret blikk, jeg skal ærlig innrømme det Holder meg for god til å glane, og jeg blir bare trist når jeg ser jevnaldrende mannfolk glor og sikler over "smårips". Dessuten har jeg som de fleste andre stort sett nok med meg selv når jeg trener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå