Blodets rett Skrevet 16. juli 2017 #61 Skrevet 16. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt hende. Jeg så IKKE på min foster far som rollemodell. Kun opptatt av jobb og penger Anonymkode: 9b4db...f68 Hvor mye bedre hadde ikke menneskeheten vært, liksom, om menn fikk bedre mannlige rollemodeller? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #62 Skrevet 16. juli 2017 3 minutter siden, Blodets rett skrev: Hvor mye bedre hadde ikke menneskeheten vært, liksom, om menn fikk bedre mannlige rollemodeller? Verden hadde vært mye bedre hadde både mor og far vært tilstrekkelig tilstedet. Men pga tøm og røm mentalitetrn til menn og late egoistiske alenemødre så blir det slik Anonymkode: 9b4db...f68
Blodets rett Skrevet 16. juli 2017 #63 Skrevet 16. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verden hadde vært mye bedre hadde både mor og far vært tilstrekkelig tilstedet. Men pga tøm og røm mentalitetrn til menn og late egoistiske alenemødre så blir det slik Anonymkode: 9b4db...f68 Men hvordan kom den mentaliteten til å bli, hos begge kjønn?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #64 Skrevet 16. juli 2017 3 minutter siden, Blodets rett skrev: Men hvordan kom den mentaliteten til å bli, hos begge kjønn? For menn vet jeg ikke. For kvinner pga økonomiske grunner, velferdsstaten norge. Men drit i det. Har ingenting med denne tråden å gjøre Anonymkode: 9b4db...f68
Blodets rett Skrevet 16. juli 2017 #65 Skrevet 16. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For menn vet jeg ikke. For kvinner pga økonomiske grunner, velferdsstaten norge. Men drit i det. Har ingenting med denne tråden å gjøre Anonymkode: 9b4db...f68 For meg så høres det ut som det har veldig mye med denne tråden å gjøre. Endret 16. juli 2017 av Blodets rett
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #66 Skrevet 16. juli 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt hende. Jeg så IKKE på min foster far som rollemodell. Kun opptatt av jobb og penger Anonymkode: 9b4db...f68 Et sted skriver du at du er adoptert, du vet at adopsjon og det å bo i fosterhjem er to forskjellige ting? Det du først og fremst burde ha ambisjoner om, er å oppføre deg høflig mot andre. Som andre har nevnt, er du lett gjenkjennbar, og du har som regel en tone som gjør at mange provoseres. Anonymkode: 55a8c...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #67 Skrevet 16. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et sted skriver du at du er adoptert, du vet at adopsjon og det å bo i fosterhjem er to forskjellige ting? Det du først og fremst burde ha ambisjoner om, er å oppføre deg høflig mot andre. Som andre har nevnt, er du lett gjenkjennbar, og du har som regel en tone som gjør at mange provoseres. Anonymkode: 55a8c...8c7 Jeg er adoptert. Men det er noe som ikke stemmer med papirene så mine biologiske foreldre har forsatt ansvar over meg juridisk sett. Så på papiret er jeg fosterbarn. Selv om det var meningen jeg skulle være adoptert og set som er blitt fortalt i retten. Pga begge mine biologiske foreldre nylig døde vil det nok endres slik at det står adoptert på papirene. Så calm your tits. Så ja jeg er fullt klar over forskjellen Anonymkode: 9b4db...f68 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #68 Skrevet 16. juli 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oja siden jeg har skrivefeil med tjukke fingre på en tynn samsung tlf så er du allerede smartere? Pluss astronaut utdannelsen din? Jøss....vist du legger merke til det så er det et flust med andre folk her som også har det. Spesielt de som skriver på tlf. Neinei. Du sa du skulle forlate denne tråden for sånn 5 svar siden. Men su er her forsatt fornærmet og ikke holder deg til kjernen av saken Anonymkode: 9b4db...f68 Hjelpes.. Nei vi er ikke den samme. Sjekk anonymkoden min opp mot de forrige svarene da, smarten. Ikke for å være pirkete, men "vist" i stede for "hvis" og "vertfall" i stede for "hvertfall" har jo ingenting med tjukke fingre og tynn telefon å gjøre. "Vell" skrives med en l. At du sliter litt med rettskriving gjør deg ikke nødvendigvis dummere en meg nei, men det kan virke litt fordummende som nevnt. Holdningene dine til svarene du får her er også med på det. Men for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg ikke- utifra det du skriver her, at du har for lave ambisjoner. Det høres ut som om du burde finne deg en pen dame ( som heller ikke er rakettforsker ) kose deg med elektrikerjobben, produsere noen pene barn og leve livet ditt sånn som du vil. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor du spør her? Du liker jo ingen av svarene du får, og motsier deg selv flere ganger. Jeg er heller absolutt ikke fornærmet. Jeg har vært borti flere menn som deg, og selv om du er kjekk og veltrent så er ikke det nok for meg, jeg har litt høyere ambisjoner en å få meg en kjekk muskelmann. Anonymkode: 904eb...4de 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #69 Skrevet 16. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes.. Nei vi er ikke den samme. Sjekk anonymkoden min opp mot de forrige svarene da, smarten. Ikke for å være pirkete, men "vist" i stede for "hvis" og "vertfall" i stede for "hvertfall" har jo ingenting med tjukke fingre og tynn telefon å gjøre. "Vell" skrives med en l. At du sliter litt med rettskriving gjør deg ikke nødvendigvis dummere en meg nei, men det kan virke litt fordummende som nevnt. Holdningene dine til svarene du får her er også med på det. Men for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg ikke- utifra det du skriver her, at du har for lave ambisjoner. Det høres ut som om du burde finne deg en pen dame ( som heller ikke er rakettforsker ) kose deg med elektrikerjobben, produsere noen pene barn og leve livet ditt sånn som du vil. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor du spør her? Du liker jo ingen av svarene du får, og motsier deg selv flere ganger. Jeg er heller absolutt ikke fornærmet. Jeg har vært borti flere menn som deg, og selv om du er kjekk og veltrent så er ikke det nok for meg, jeg har litt høyere ambisjoner en å få meg en kjekk muskelmann. Anonymkode: 904eb...4de Liker ikke svarene jeg får? Jeg spurte rett ut og har ikke reagert på noen som helst måte som sier jeg ikke liker svarene. Alt ble negativt da en mr anonym her ble fornærmet og tok det jeg skrev for en eller annen grunn som et personangrep. Etter det har tråden gått langt vekk fra kjernetemaet. At jeg ikke liker svarene? Det er det du som mener og er ikke reelt. Forresten jeg siterte deg bare. Så jeg har ikke skrevet til feil. Til det siste. Så går det helt greit at jeg ikke er din type. For det er ikke du heller mest sannsynelig. Har høy standard til mitt eget utseende og dermed til partner også. Hjelper ikke med høy utdannelse, høye ambisjoner og god lønn når du ikke tenner på den andre parten😉 Anonymkode: 9b4db...f68 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #70 Skrevet 16. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke svarene jeg får? Jeg spurte rett ut og har ikke reagert på noen som helst måte som sier jeg ikke liker svarene. Alt ble negativt da en mr anonym her ble fornærmet og tok det jeg skrev for en eller annen grunn som et personangrep. Etter det har tråden gått langt vekk fra kjernetemaet. At jeg ikke liker svarene? Det er det du som mener og er ikke reelt. Forresten jeg siterte deg bare. Så jeg har ikke skrevet til feil. Til det siste. Så går det helt greit at jeg ikke er din type. For det er ikke du heller mest sannsynelig. Har høy standard til mitt eget utseende og dermed til partner også. Hjelper ikke med høy utdannelse, høye ambisjoner og god lønn når du ikke tenner på den andre parten😉 Anonymkode: 9b4db...f68 Men hva skjer den dagen den perfekte dama (altså utseendemessig) har fått et par barn, og er langt fra den dama du ble sammen med? Når ungene krever så mye at hun ikke orker å opprettholde den kroppen du ble sammen med henne for. Når vekta viser 30-40 kilo mer, hun ikke har vært hos frisøren på lange tider, og ikke har ork til å sminke seg pga våkenetter og slitsomme unger? Bytter du henne ut med en sprekere modell da eller? Og nei, ikke alle damer drømmer om "muskelmenn", en del av oss ser etter helt andre ting... Anonymkode: 29d2a...60c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #71 Skrevet 16. juli 2017 Du har jo lave ambisjoner, men det er vel bare fint for deg at du ikke trenger å jobbe hardt eller være usikker på om du når målene dine. Anonymkode: 391bc...255 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #72 Skrevet 16. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke svarene jeg får? Jeg spurte rett ut og har ikke reagert på noen som helst måte som sier jeg ikke liker svarene. Alt ble negativt da en mr anonym her ble fornærmet og tok det jeg skrev for en eller annen grunn som et personangrep. Etter det har tråden gått langt vekk fra kjernetemaet. At jeg ikke liker svarene? Det er det du som mener og er ikke reelt. Forresten jeg siterte deg bare. Så jeg har ikke skrevet til feil. Til det siste. Så går det helt greit at jeg ikke er din type. For det er ikke du heller mest sannsynelig. Har høy standard til mitt eget utseende og dermed til partner også. Hjelper ikke med høy utdannelse, høye ambisjoner og god lønn når du ikke tenner på den andre parten😉 Anonymkode: 9b4db...f68 Du skrev at jeg ble fornærmet, og sa jeg skulle forlate tråden fem svar før. At jeg motsa meg selv da jeg sa at jeg var nerdete først, og så ikke. Det var fordi det ikke var jeg som svarte deg først,som jeg prøver å forklare. Du skriver først at du mener at de fleste kvinner som har høyere utdanning virker "way out of shape" og "nerdete" og at de peneste damene jobber i serviceyrker som Sykepleier og frisør Sykepleier er forresten høyere utdanning da, det samme er barnevernspedagog, sosionom og barnehagelærer, bare sånn ftr. Litt senere skriver du at du ikke er så overfladisk som du virker, og at du kun er opptatt av et fint smil, øyne, bra kropp og langt hår. Men dette ER jo det som betyr overfladisk? Du virker også som om du blir fornærmet selv, når andre påpeker dette. Det kan godt hende at du ikke er overfladisk. Men du framstår veldig sånn i denne tråden, og som du kanskje har fått med deg- er det ganske mange som synes det! Du går jo rett i angrep når noen svarer deg noe som du ikke liker å høre, og beskylder også en anonym for å være " out of shape" siden hun ga deg kritikk. Du antyder også at jeg er stygg i det siste du skriver her, at jeg mest sannsynlig ikke er din type siden jeg er utdannet og at du har høye krav til utseende. Hvilket grunnlag har du for å tro at jeg er stygg? Jo, at jeg blir PROVOSERT av deg, noe som er totalt irrelevant. Til informasjon så er jeg både godt trent og attraktiv- tro det eller ei. Anonymkode: 904eb...4de 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #73 Skrevet 16. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du går jo rett i angrep når noen svarer deg noe som du ikke liker å høre, og beskylder også en anonym for å være " out of shape" siden hun ga deg kritikk. Du antyder også at jeg er stygg i det siste du skriver her, at jeg mest sannsynlig ikke er din type siden jeg er utdannet og at du har høye krav til utseende. Hvilket grunnlag har du for å tro at jeg er stygg? Jo, at jeg blir PROVOSERT av deg, noe som er totalt irrelevant. Til informasjon så er jeg både godt trent og attraktiv- tro det eller ei. Anonymkode: 904eb...4de Nå synker du på samme nivå, bare så det er sagt. Hvorfor gidder du la deg provosere? Du tar jo alt han skriver personlig, selv når det ikke er det. Anonymkode: 3612f...36f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #74 Skrevet 16. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå synker du på samme nivå, bare så det er sagt. Hvorfor gidder du la deg provosere? Du tar jo alt han skriver personlig, selv når det ikke er det. Anonymkode: 3612f...36f Hva her gjør at jeg synker til samme nivå? Anonymkode: 904eb...4de 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #75 Skrevet 16. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva skjer den dagen den perfekte dama (altså utseendemessig) har fått et par barn, og er langt fra den dama du ble sammen med? Når ungene krever så mye at hun ikke orker å opprettholde den kroppen du ble sammen med henne for. Når vekta viser 30-40 kilo mer, hun ikke har vært hos frisøren på lange tider, og ikke har ork til å sminke seg pga våkenetter og slitsomme unger? Bytter du henne ut med en sprekere modell da eller? Og nei, ikke alle damer drømmer om "muskelmenn", en del av oss ser etter helt andre ting... Anonymkode: 29d2a...60c Vet ikke helt hvor du har fått fram at jeg trener pga kvinner? Jeg elsker å se bra ut å holde meg selv i form og gjør det kun for meg selv Ja en dag vil damen bli gammel og ikke like sprek lengre. Men so what? Det blir alle Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #76 Skrevet 16. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo lave ambisjoner, men det er vel bare fint for deg at du ikke trenger å jobbe hardt eller være usikker på om du når målene dine. Anonymkode: 391bc...255 Helt greit det at noen syns jeg har lave ambisjoner. Var derfor jeg åpnet denne tråden. Men at jeg ikke jobber hardt fordi jeg ikke skal starte opp eget firma eller bli millionær? Nei den får du ta lengre ut i skogen. Jeg jobber like hardt som alle andre og tjener greie penger og er selvstendig med hus og bil alene. De tingene kommer ikke av seg selv Anonymkode: 9b4db...f68
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #77 Skrevet 16. juli 2017 Synes egentlig det er spesielt å ha som ambisjon "å ha den peneste dama" samtidig som du sier du er 25 og har draget på de fineste damene. Synes det med "peneste dama" oftere er ambisjonene til de som er en del år yngre enn deg eventuelt ikke har draget og prøver å bevise noe. Har man draget så trenger man jo ikke vise det ved å ha den peneste kjæresten. Anonymkode: 215e4...df5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå