Gå til innhold

Har jeg lave ambisjoner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her viser du også en negativ side ved deg. Nei, jeg er normalvektig og ganske attraktiv. Jeg er dog nerdete- og stolt! :nigo:

Jeg skal innrømme at mitt inntrykk av deg ikke er det beste, og dette innlegget hjelper ikke stort heller. Når du spør et slikt spørsmål må du nesten forvente å få svar som du kanskje ikke liker. Du synes jo selv at du har for lave ambisjoner? Hvorfor spør du slike spørsmål om du ikke tåler å få det bekreftet? Da er det nok lurest å ikke spør på et åpent forum.

Du finner sikkert en kjæreste som også er en smule overfladisk og som har lave ambisjoner. Du kan derimot ikke regne med at du vil være aktuell for alle kvinner. Du har jo allerede utelukket kvinner med høyere utdanning og kaller dem stygge ting.

Jeg bryr meg ikke om status eller penger. Jeg bryr meg om ambisjoner, om at han er oppegående og intellektuell.

Du fremstiller deg dessverre ganske overfladisk her. Du snakker fortsatt kun om utseende i dette innlegget, både om deg selv og kvinner. Det går kun på utseende hos deg. Kan du heller nevne bra kvaliteter i en dame? Hvilke kvaliteter har drømmedama de? Hvilke gode kvaliteter har du? Hva kan du tilby drømmedama de?

Anonymkode: 708e7...ea5

Kvinner med samme interesser humor, lett å være med og smart er ting jeg liker med kvinner. Men de fleste jeg har datet har dette:) min siste ex var bla veldig god til å lage mat noe som også er en svæet god kvalitet

Vet ikke helt hvor du har sett at jeg ikke likte svarer ditt. Jeg spurte jo hele verden her om dere syns jeg har lave ambisjoner. Selvfølgelig forventer jeg og få et ja/nei. Spesiellt på kg hvoe alle er negative. Så ble ikke furten jeg.

Jeg bare syns det virker som at du tok deg nær av ting. Jeg sier ikke at alle med høy utdanning er nerdete og lite pen. Men etter min erfaring så har de brukt såpass lang tid på skolen og samtidig bruker alt for mye av tiden sin på jobb at jeg synest de får litt nerdete personelighet. Menmen det er min mening

Anonymkode: 9b4db...f68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med samme interesser humor, lett å være med og smart er ting jeg liker med kvinner. Men de fleste jeg har datet har dette:) min siste ex var bla veldig god til å lage mat noe som også er en svæet god kvalitet

Vet ikke helt hvor du har sett at jeg ikke likte svarer ditt. Jeg spurte jo hele verden her om dere syns jeg har lave ambisjoner. Selvfølgelig forventer jeg og få et ja/nei. Spesiellt på kg hvoe alle er negative. Så ble ikke furten jeg.

Jeg bare syns det virker som at du tok deg nær av ting. Jeg sier ikke at alle med høy utdanning er nerdete og lite pen. Men etter min erfaring så har de brukt såpass lang tid på skolen og samtidig bruker alt for mye av tiden sin på jobb at jeg synest de får litt nerdete personelighet. Menmen det er min mening

Du kommer jo med personangrep og går til angrep på meg, altså forsvarsposisjon. Du liker åpenbart ikke svarene mine, og du tåler ikke å høre de svarene jeg har kommet med.

Jeg gir blanke i hva du tenker om meg, men du er altså overfladisk. Jeg skal innrømme at jeg blir irritert over slike holdninger som du har og det er sikkert det du har merket. Jeg burde aldri ha trykket meg inn på din tråd :fnise: Så jeg takker for meg. Ha en god aften og lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer jo med personangrep og går til angrep på meg, altså forsvarsposisjon. Du liker åpenbart ikke svarene mine, og du tåler ikke å høre de svarene jeg har kommet med.

Jeg gir blanke i hva du tenker om meg, men du er altså overfladisk. Jeg skal innrømme at jeg blir irritert over slike holdninger som du har og det er sikkert det du har merket. Jeg burde aldri ha trykket meg inn på din tråd :fnise: Så jeg takker for meg. Ha en god aften og lykke til :)

Jeg har ikke kommt med et eneste personangrep mot deg. Jeg sa nare meningen min akkurat som du gjore. Ingenting gale i det. Men å rakke ned på deg eller noen har jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommt med et eneste personangrep mot deg. Jeg sa nare meningen min akkurat som du gjore. Ingenting gale i det. Men å rakke ned på deg eller noen har jeg ikke

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du er out of shape . Siden det virker litt som at du ikke likte tråden eller at jeg er litt overfladisk som jeg innrømmer 

Nå må du også huske at menn og kvinner er forskjellig. Menn generelt driter i kvinners status, økonomi og ambisjoner i likhet til dere.  Hos oss er utseende og personelighet alt hos en kvinne. Er derfor mange rike menn har throphy wifes. Så med bare å være vakker, deilig og søt jente med ålreit personelighet så scorer du høyest hos menn. 

Sånn. Lykke til videre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn. Lykke til videre :)

Nja. Vil ikke si det var så gale etter måten jeg det formulerte det på. Isåfall beklager jeg

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jo. Som mann er å dra de peneste damene noe å skryte over. Datingmarkede er på kvinnens side. Så det kreves en haug av kvaliteter og skills for å dra fine damer som mann. Det krever veldig mye. Så det er jeg stolt over😁 det er status blandt oss menn imellom

Status i din omgangskrets. Tror ingen i min omgangskrets bryr seg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Vil ikke si det var så gale etter måten jeg det formulerte det på. Isåfall beklager jeg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker helst kvinner med veldig pent utseende og som trener like mye som jeg gjør. Fin kropp er viktig. Da tenner man på hverandre og har et bra sex liv. Så jeg vil si jeg er litt overfladisk ja

Jeg syns de fleste kvinner med hlyere utdanning som oftest er way out of shape og litt nerdete kanskje. Syns de peneste og beste damene har helt vanlige yrker som sykepleier, jobb i serviceyrker, frisør osv

Vertfall slik jeg har opplevd det

Jeg har dessverre ikke fått noen større ambisjoner.  Men er åpen for det. Kan jo godt være jeg får det når jeg blir litt eldre

Altså du har gått etter utseende mitt. Du har basically kalt meg stygg (uten å engang vite hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut), etter hva du selv har sagt tidligere i tråden som jeg har understreket. Hersketeknikk og personangrep. Du har sagt at du ikke synes kvinner med høyere utdanning er pene. De er way out of shape, lite pene og litt nerdete (i min verden er nerdete svært positivt da). Du har et svært negativt syn på dem og beskriver kvinner med høyere utdanning på en nedlatende og stygg måte. Jeg har sagt at jeg har høyere utdanning.

Og der forsvant jeg. :sulosi:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Status i din omgangskrets. Tror ingen i min omgangskrets bryr seg. 

Det har vært siden tidenes morgen status blandt menn flest å ha draget eller ha sex med mange vakre kvinner.. simple biology

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså du har gått etter utseende mitt. Du har basically kalt meg stygg (uten å engang vite hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut), etter hva du selv har sagt tidligere i tråden som jeg har understreket. Hersketeknikk og personangrep. Du har sagt at du ikke synes kvinner med høyere utdanning er pene. De er way out of shape, lite pene og litt nerdete (i min verden er nerdete svært positivt da). Du har et svært negativt syn på dem og beskriver kvinner med høyere utdanning på en nedlatende og stygg måte. Jeg har sagt at jeg har høyere utdanning.

Og der forsvant jeg. :sulosi:

Jeg har ikke "basically" kalt deg stygg. Jeg sa bare at jeg trodde du var out of shape siden du ble litt negativ etter min kommentar. Det er du som oppfatter det slik at jeg har kalt deg stygg. Men det har jeg aldri. Jeg syns du overdriver og ikke må ta alt som et personelig angrep mot deg. Det er ikke det som er meningen vertfall

AnonymBruker
Skrevet

Ser jenter som ser veltrente og kjempepene ut på min høgskole hver dag, jeg. Men de stryker vel til eksamen alle sammen da, siden de ikke passer inn i 'jenter med høyere utdanning"-stereotypen. 

Og Ts: Har du seriøst aldri datet en jente som har mer utdannelse enn videregående? Det er mye flauere å være han som har en helt blåst kjæreste, enn å være han som ikke har den peneste dama.

Anonymkode: 124fd...84c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke "basically" kalt deg stygg. Jeg sa bare at jeg trodde du var out of shape siden du ble litt negativ etter min kommentar. Det er du som oppfatter det slik at jeg har kalt deg stygg. Men det har jeg aldri. Jeg syns du overdriver og ikke må ta alt som et personelig angrep mot deg. Det er ikke det som er meningen vertfall

Vel, jeg er hverken "out of shape" eller nerdete ( OG har høyere utdanning, tenke seg til at det går an?) Men er helt enig med anonym som du svarer her. Du skal selvsagt få ha dine ønsker og mål her i livet- men ut i fra svarene dine så virker du litt.. enkel. Kanskje best om du finner deg en på samme intellektuelle nivå.

Anonymkode: 904eb...4de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jenter som ser veltrente og kjempepene ut på min høgskole hver dag, jeg. Men de stryker vel til eksamen alle sammen da, siden de ikke passer inn i 'jenter med høyere utdanning"-stereotypen. 

Og Ts: Har du seriøst aldri datet en jente som har mer utdannelse enn videregående? Det er mye flauere å være han som har en helt blåst kjæreste, enn å være han som ikke har den peneste dama.

Exen min var veterinær da. Så jo hun hadde høy utdanning.

Ellers har de fleste jeg rotet med utdannelse. Men jeg bryr meg ikke om de har det eller ikke. Personelighet er viktigere

Og nei kvinner som har lav utdanning er ikke blåst i hodet😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Exen min var veterinær da. Så jo hun hadde høy utdanning.

Ellers har de fleste jeg rotet med utdannelse.

Her er du veldig selvmotsigende mht HI.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er hverken "out of shape" eller nerdete ( OG har høyere utdanning, tenke seg til at det går an?) Men er helt enig med anonym som du svarer her. Du skal selvsagt få ha dine ønsker og mål her i livet- men ut i fra svarene dine så virker du litt.. enkel. Kanskje best om du finner deg en på samme intellektuelle nivå.

Morsomt at du tror du er smartere enn meg eller andre fordi du har gått 2 år mer på skole enn meg. Folk som prøver å heve seg over andre med bakgrunn av lengde de har gått på skole er helt bak mål. Din "høyere" utdannelse har null å si. Ingen bryr seg.

Denne tråden handlet om ambisjoner. Ikke ro unna det tråden egentlig handlet om fordi du ble fornærmet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er du veldig selvmotsigende mht HI.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sa jo isted at du var nerdete og det var en posetiv egenskap for deg. Bestemt deg. Og vennligst hold deg til saken

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du tror du er smartere enn meg eller andre fordi du har gått 2 år mer på skole enn meg. Folk som prøver å heve seg over andre med bakgrunn av lengde de har gått på skole er helt bak mål. Din "høyere" utdannelse har null å si. Ingen bryr seg.

Denne tråden handlet om ambisjoner. Ikke ro unna det tråden egentlig handlet om fordi du ble fornærmet

Please, jeg kjenner igjen typen du er på alt du skriver. ( Mye skrivefeil og orddelingsfeil kan forresten virke ganske fordummende, bare nevner det)

Jeg kan godt finne det attraktivt, alle synes jo at et pent ytre er det. Men for det lange løp? Nei takk.. Jeg må ha noen som utfodrer meg på et litt annet plan. Og erfaringsmessig så er ikke det de som har gått " livets harde skole". At det er så stor forskjell på de som har høyere utdannelse og de som ikke har det- DET var dine egne ord.. man blir jo så kjedelig og nerdete da.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt siden jeg var liten har jeg alltid sett opp til  2 forskjellige menn......muskelmenn , menn med muskuløs kropp og mandig karakter (macho man) og menn med den peneste dama.

Jeg vil si det skyldes fravær av gode mannlige rollemodeller i oppveksten din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sa jo isted at du var nerdete og det var en posetiv egenskap for deg. Bestemt deg. Og vennligst hold deg til saken

Hvis du leser en gang til,så er jeg ikke den samme anonym som har svart deg tidligere..🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Please, jeg kjenner igjen typen du er på alt du skriver. ( Mye skrivefeil og orddelingsfeil kan forresten virke ganske fordummende, bare nevner det)

Jeg kan godt finne det attraktivt, alle synes jo at et pent ytre er det. Men for det lange løp? Nei takk.. Jeg må ha noen som utfodrer meg på et litt annet plan. Og erfaringsmessig så er ikke det de som har gått " livets harde skole". At det er så stor forskjell på de som har høyere utdannelse og de som ikke har det- DET var dine egne ord.. man blir jo så kjedelig og nerdete da.

Oja siden jeg har skrivefeil med tjukke fingre på en tynn samsung tlf så er du allerede smartere? Pluss astronaut utdannelsen din? Jøss....vist du legger merke til det så er det et flust med andre folk her som også har det. Spesielt de som skriver på tlf.

Neinei. Du sa du skulle forlate denne tråden for sånn 5 svar siden. Men su er her forsatt fornærmet og ikke holder deg til kjernen av saken

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Blodets rett skrev:

Jeg vil si det skyldes fravær av gode mannlige rollemodeller i oppveksten din.

Kan godt hende. Jeg så IKKE på min foster far som rollemodell. Kun opptatt av jobb og penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...