AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Har nå brukt p piller i 17 dager, etter noen dager jeg begynte på de har jeg blød vær eneste dag og blør fortsatt. Jeg får kramper som bare det Osv... er redd jeg har fått en type kreft, tror d e eggstokkreft eller livmorkreft.... håper flest mulige svarer... Anonymkode: 7c351...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Du får ikke kreft av p-pillene... alle reagerer forskjellig på type p-piller og en del må gå over til et annet merke om de sliter med mye mellomblødninger. Gi det litt tid, hvis ikke tar du en prat med legen 😊 kramper i hvilken grad? Menssmerter? Hvor sitter krampene? Anonymkode: c71fb...939 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Det er helt normalt. Det er hormonene. Det heter seg at man skal prøve i 4 mnd og at det fleste bivirkninger er over da. Er de ikke det så kan man bytte merke. Anonymkode: b0d72...aa7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Kreft får du ikke etter 17 dager med p piller. Det du har er kluss i hormonene dine fordi du tilfører kroppen kunstige hormoner i p pilleform. Om kroppen din vil tilpasse seg p pillene eller om du bør bytte til en annen type p piller må lege vurdere. Anonymkode: eeaad...06c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt. Det er hormonene. Det heter seg at man skal prøve i 4 mnd og at det fleste bivirkninger er over da. Er de ikke det så kan man bytte merke. Anonymkode: b0d72...aa7 Trakk for svar, fjoooo 😊 Trodde d var noe alvorlig. Men jeg har også kjent en klump i brystet Anonymkode: 7c351...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke kreft av p-pillene... alle reagerer forskjellig på type p-piller og en del må gå over til et annet merke om de sliter med mye mellomblødninger. Gi det litt tid, hvis ikke tar du en prat med legen 😊 kramper i hvilken grad? Menssmerter? Hvor sitter krampene? Anonymkode: c71fb...939 Menssmerte krampen, nede i magen. Anonymkode: 7c351...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 Det er vanlig å få blødninger på p-pillen, spesielt på lavdosepiller som Loette. Om det blir for plagsomt for deg synes jeg du bør bytte merke. Jeg synes ikke du skal blø i 4 mnd. før du bytter merke. Anonymkode: bce67...b21
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vanlig å få blødninger på p-pillen, spesielt på lavdosepiller som Loette. Om det blir for plagsomt for deg synes jeg du bør bytte merke. Jeg synes ikke du skal blø i 4 mnd. før du bytter merke. Anonymkode: bce67...b21 Det er veldig irriterende, jeg begynte på p piller fordi jeg fikk så sykt vondt under mensen. Jeg begynte å kaste opp og klarte ikke å gå nesten. Måtte ha folk rundt meg Osv... men krampene jeg får nå er bedre enn de smertene jeg fikk før Anonymkode: 7c351...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er veldig irriterende, jeg begynte på p piller fordi jeg fikk så sykt vondt under mensen. Jeg begynte å kaste opp og klarte ikke å gå nesten. Måtte ha folk rundt meg Osv... men krampene jeg får nå er bedre enn de smertene jeg fikk før Anonymkode: 7c351...1b3 Og da jeg bestiller time hos fastlegen er det 1-2 måneders ventetid.... Anonymkode: 7c351...1b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå