AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 Hei. Jeg skal inn i førstegangstjeneste om en uke og gleder meg inn i en annen verden. Jeg trener mye for å forberede meg både psykisk og fysisk. Har hørt skrekkhistorier om at folk har blitt dimmet og sendt hjem allerede på innrykksdagen hvis legen ikke har vært fornøyd. Årsakene til de tilfellene jeg har hørt om er bare småpirk som allergier osv. Da jeg var på sesjon del 2 klaget legen på at jeg hadde noe dårlig holdning i ryggen og at jeg sliter skoene på innsiden, men det er bare fordi jeg har høy fotbue. Har skaffet meg såler nå. Jeg er derfor kjempe redd for å bli dimmet på grunnlag av noe sånt, eller i det hele tatt bli sendt hjem. Jeg vil virkelig gjennomføre førstegangstjenesten og få meg utdanning innenfor Forsvaret. Hva tror dere? Anonymkode: 856d7...78d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Svært mange som dimmer har et ønske om det. De ligger frem problemer, men spiller samtidig på at de inderlig ønsker å gjennomføre tjeneste. Når det blir foreslått dimisjon sier mange at de ønsker å gjennomføre, men takker allikevel ja til dimisjon. Når de kommer hjem finner de på mange grunner for hva som skjedde, men nevner ikke at de egentlig ønsket dette og la frem problemer. Personlig tror jeg det kan være litt "reise hjemmefra første gang" følelse med redsel og frykt som gjør mange usikre de første dagene. Problemene som blir øagt frem nevnes sjelden igjen om de blir værende. Lykke til med tjeneste. Blirbet givende år! Hilsen tidligere sesjonsoffiser. Anonymkode: f8e77...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Det er vel noe som 60% som har overpronasjon, så tviler på at du blir dimmet pga det. Anonymkode: 89a48...46f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå