rundtfingern Skrevet 15. juli 2017 #1 Skrevet 15. juli 2017 (endret) Jeg har begynt å reagere noe kraftig på myggstikk! Dag en merker jeg det så vidt ikke, og dag 2 er det vondt, ømt og hovent. Her er det stikket jeg sliter med nå🙄😫 skal jeg ta en zyrtec og håpe at det bedrer seg? Har et på armen også.. Fikk de i Norge, men har vært i utlandet tidligere(ikke på noen mnd nå) og aldri reagert på denne måten her🙄🙄 Endret 15. juli 2017 av rundtfingern
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2 Skrevet 15. juli 2017 Ta allergitablett. Du kan og smøre med enten Cylocain eller kortisonkrem. Viktig atndu ikke klorer hull på stikket, da klør det herfra til evigheten. Anonymkode: 2a266...8f9
rundtfingern Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta allergitablett. Du kan og smøre med enten Cylocain eller kortisonkrem. Viktig atndu ikke klorer hull på stikket, da klør det herfra til evigheten. Anonymkode: 2a266...8f9 Skal se om jeg finner i skapet! Prøver haha! Aloe Vera er det greit eller?
rundtfingern Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: All reaksjon på myggstikk er allergi Ja, skjønte nok det! haha! Jeg har slitt med norsk mygg men ikke utenlandsk tidligere også, men ikke SÅ heftig. Fikk de på Østlandet og sist jeg kom hjem var jeg full i stikk da også...
Simbyxor Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, rundtfingern skrev: Ja, skjønte nok det! haha! Jeg har slitt med norsk mygg men ikke utenlandsk tidligere også, men ikke SÅ heftig. Fikk de på Østlandet og sist jeg kom hjem var jeg full i stikk da også... Vi østlendinger har fæl mygg
rundtfingern Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Vi østlendinger har fæl mygg Nei du sier ikke det Bor i Bergen selv og har ikke fått et eneste myggstikk her i år
Simbyxor Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, rundtfingern skrev: Nei du sier ikke det Bor i Bergen selv og har ikke fått et eneste myggstikk her i år Heldig! Klegg, knott og mygg er en stor plage her.. du får kjøpt sånn kløstopp da. Forresten :D
rundtfingern Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Heldig! Klegg, knott og mygg er en stor plage her.. du får kjøpt sånn kløstopp da. Forresten :D Heldig med myggen, uheldig med været. Holder meg til Spray tan i sommer Har ikke blitt et FNUGG brun... menmen.. Bergen er Bergen, og vi jeg slipper iallfall å se ut som jeg har en svulst på foten av et myggstikk. Nei, nå ser jeg om jeg finner Zyrtec!
Simbyxor Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, rundtfingern skrev: Heldig med myggen, uheldig med været. Holder meg til Spray tan i sommer Har ikke blitt et FNUGG brun... menmen.. Bergen er Bergen, og vi jeg slipper iallfall å se ut som jeg har en svulst på foten av et myggstikk. Nei, nå ser jeg om jeg finner Zyrtec! Ja, det var dét da. Hva er verst av mygg og regn? Håper zyrtec hjelper!
rundtfingern Skrevet 15. juli 2017 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Ja, det var dét da. Hva er verst av mygg og regn? Håper zyrtec hjelper! Haha, det er nesten et dilemma altså! Hadde bare to igjen, og fant frem til xylocain, så nå SKAL det hjelpe. Har bestemt meg for det. Ofte hjelper det også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå