Gå til innhold

Antidepressiva-slutt og histamin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet i år på antidepressiva, en trisyklisk type og SSRI. Under nedtrappingen av SSRI fikk jeg for første gang en allergisk reaksjon på noe krydder (vet ikke helt hva), og nå i løpet av den siste nedtrappingen, virker det som hele systemet har blitt fullstendig hyperaktivt. Den trisykliske typen måtte jeg slutte brått med, på grunn av jeg begynte å få elveblest av dem, etter 3 år (!). Nå har jeg begynt å få en blanding av intens angst og ulike kroppslige symptomer så og si uansett hva jeg spiser :frkk:  (Det skal sies at jeg sluttet brått for 3 dager siden, i samråd med lege, men at dette startet før det) 

Spiser jeg f.eks. fisk, får jeg utslett, og i forrige uke fikk jeg ikke det. Hva skjer? Det samme gjelder mange andre matvarer, så og si alt! Jeg vet ikke helt hva som er angst, og hva som evt. er en ekte reaksjon, men legen sier i alle fall at jeg uansett må spise. Utslettet er ikke farlig, men kan også komme av stress. Magen tåler plutselig ikke melkeprodukter noe særlig, forresten. Tidligere har jeg ALDRI hatt noe problemer med allergi/overfølsomhet/intoleranser. Nå reagerer jeg på alt, og holder på å sulte ihjel... Vet ikke hva jeg skal spise, når det kommer et så voldsomt ubehag og utslett på hele kroppen hver gang jeg putter noe i munnen. Skjønner at dette er en oppgave for legen, men noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: 78ef6...457

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage med denne krydderallergiske reaksjonen din? 

Anonymkode: b9426...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...