Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Brannslangen skrev:

MDG vil legge ned oljeindustrien som vil føre titusenvis av nordmenn ut i arbeidsledighet. De vil avvikle privatbillismen som ville gjøre hverdagen utålelig for alle som bor utenfor Oslo sentrum. De vil innføre sekstimers arbeidsdag som vil gjøre oss om til en gjeng late drittsekker. De vil sette et reproduksjons-tak på maks ett barn per familie, noe som til slutt vil bety enden på Norge.

MDGs politikk vil ødelegge velferden og velstanden vår. Vi kommer til å måtte flytte inn i jordhytter og huler for ikke å forurense.Vi kommer bare til å få lov til og spise frukt og bær vi finner i skogen. Vi kommer ikke engang til og få lov til å ha et jordbruk pga. dyrene slipper ut klimagasser.

MDG består av de mest menneskefiendtlige folkene siden Pol Pot og hans gjeng. Vi må kjempe mot disse onde grønne kreftene for å bevare vår velferdsstat og vårt industrisamfunn!

På lik linje med at jeg ønsker ytringsfrihet for nynazister så ønsker jeg og ytringsfrihet for mdg o.l 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spes i Oslo, har de fått de politikere de vil ha. De er lovlig stemt inn. Mulig de ikke skjønte det,når de stemte....

Tror dere andre politikere vil reversere det de har vedtatt?

Det er som de ikke forstår hverdagen til folk. De mener at folk ikke trenger bil. Samtidig øker prisen på kollektivtrafikken. Hva hjelper det om jeg kjører elbil?det er ikke parkering. Og biler som leverer varer, skal betale store summer.

Jeg vil se hun snella i mdg om noen år. Håper noen minner henne på dette. Vil vi se henne på sykkel med to unger på veg til bhg?i regn og blåst. På veg hjem fra jobb med bæreposer med mat...så hente unger i bhg?

Allerede nå har handicappede problemer i Oslo.  Jeg er enig at luften er dårlig,men å legge ned Norge er ikke løsningen.

Se kart over flyginger i verden. Norge er et paradis i forhold. Mantra er...det skal koste,det skal koste. De tar ikke høyde for at lønninger ikke stiger like raskt. Tenk deg den gjengen skulle styre landet. Det bil bli massearbeidsledighet. Kommunene ville slite på inntektssiden. Det vil gå utover personlig økonomi. Det er galskap.andre næringer,skal erstatte dagens. Det tror jeg de innbiller seg,at det er klart rundt hjørnet.

Jeg bor ikke i Oslo.  Middels stor by. Her går det eks ikke busser før Kl 15 på søndager. Så folk som ikke kjører bil, kommer seg ikke avgårde.

Anonymkode: cb880...e4e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

MDG vil legge ned oljeindustrien som vil føre titusenvis av nordmenn ut i arbeidsledighet. De vil avvikle privatbillismen som ville gjøre hverdagen utålelig for alle som bor utenfor Oslo sentrum. De vil innføre sekstimers arbeidsdag som vil gjøre oss om til en gjeng late drittsekker. De vil sette et reproduksjons-tak på maks ett barn per familie, noe som til slutt vil bety enden på Norge.

MDGs politikk vil ødelegge velferden og velstanden vår. Vi kommer til å måtte flytte inn i jordhytter og huler for ikke å forurense.Vi kommer bare til å få lov til og spise frukt og bær vi finner i skogen. Vi kommer ikke engang til og få lov til å ha et jordbruk pga. dyrene slipper ut klimagasser.

MDG består av de mest menneskefiendtlige folkene siden Pol Pot og hans gjeng. Vi må kjempe mot disse onde grønne kreftene for å bevare vår velferdsstat og vårt industrisamfunn!

Oljeindustrien er mye. Det er mer landbasert virksomhet i tilknytning til "oljå" som genererer penger.  Det vil legge store lokalsamfunn døde. 

Takket være Norges rikdom kom hun Li til Norge som flyktninger.  Fikk det de trengte. Så vil hun legge det ned? Utakt er verdens lønn. 

Skrevet

På hvilken måte vil det være mulig å forby MDG uten samtidig rasere alle de verdiene vi setter høyt? Blandt annet verdier som ytringsfrihe og, retten til å ha meninger? Det du skisserer er Nord Korea.

• Liker 2
Gjest The Architect
Skrevet
11 minutter siden, Blodets rett skrev:

I Tyskland er nazipartier forbudt. Så hvis Tyskland kan forby nazipartier, hvorfor kan ikke Norge forby miljøpartier?

Nå er vel også Nazipartier forbudt i Norge er de ikke ?

AnonymBruker
Skrevet

RasmussHansen kjører verstinger av en bil. Hans forklaring var vel at han trengte å komme seg frem,avhengi og kjører mye.

Det gjelder ikke oss andre. Landet er langt..med lange avstander. De lever ikke som de preker

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

RasmussHansen kjører verstinger av en bil. Hans forklaring var vel at han trengte å komme seg frem,avhengi og kjører mye.

Ja, han måtte jo ha SUV for å komme seg frem til hytten. Jækla hyklerisk kakse.

Og flere representanter av partiet har jo blitt tatt å ta taxi istedenfor buss/t-bane.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mgd forbys?trengs ikke. De jobber som bare det, slik at de forsvinner 

Skrevet
5 minutter siden, The Architect skrev:

Nå er vel også Nazipartier forbudt i Norge er de ikke ?

Med andre ord er det presedens for også å forby miljøpartier i Norge, er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er jo at å ha et bilfritt Oslo er som å pisse i Mjøsa. I det minste må man gjøre noe med flytrafikken. 

Ett sete tur/retur Spania forurenser like mye som en gjennomsnitts personbil i året.  

Politikken deres er totalt meningsløs, selv om jeg støtter hva som står bak. 

Anonymkode: 649a8...37a

Gjest The Architect
Skrevet
Akkurat nå, Blodets rett skrev:

Med andre ord er det presedens for også å forby miljøpartier i Norge, er det ikke?

Om du alvorlig talt sammenligner MDG og Nazipartier gidder jeg ikke kaste bort tiden på og i det helle tatt vurdere deg som en seriøs person.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget er jo at å ha et bilfritt Oslo er som å pisse i Mjøsa. I det minste må man gjøre noe med flytrafikken. 

Ett sete tur/retur Spania forurenser like mye som en gjennomsnitts personbil i året.  

Politikken deres er totalt meningsløs, selv om jeg støtter hva som står bak. 

Anonymkode: 649a8...37a

Nå er det vel bare snakk om bilfritt sentrum. Fungerer fint i sentrum i Kristiansand også Stavanger har deler av sentrum som er bilfritt fungerer helt fint der også. 

Anonymkode: 73c62...2a8

Skrevet (endret)
14 minutter siden, The Architect skrev:

Om du alvorlig talt sammenligner MDG og Nazipartier gidder jeg ikke kaste bort tiden på og i det helle tatt vurdere deg som en seriøs person.

Jeg sammenligner ikke miljøpartier og nazipartier, jeg sier bare at det er presedens for å forby miljøpartier når man allerede forbyr nazipartier. Kan man forby  ett parti, kan man forby dem alle.

Endret av Blodets rett
Skrevet

Man trenger ikke forby dem, bare la være å stemme på dem, så er de nokså ufarlige. Man ser konsekvensene av å gi dem makt ved å kaste et blikk over Oslo, så dette burde vært lærepenge for resten av landet (og Oslo selvfølgelig) - unngå samme tabbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...