Gå til innhold

Sexlysten hos kvinner

Hvor høy sexlyst har du?  

1 stemme

1. 1. Hvor høy sexlyst har du?

• Ingen
      4
    • Lav
      18
    • Ganske høy
      18
    • Høy
      16

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sexlysten er svært lav når det er feil mann....

Med rette mannen blir den høyere.

Når jeg er single er den ikke høy, kanskej jeg får lyst et par ganger i måneden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sexlysten er svært lav når det er feil mann....

Med rette mannen blir den høyere.

Når jeg er single er den ikke høy, kanskej jeg får lyst et par ganger i måneden.

Tror man har funnet den rette om man merker at man har mer lyst på han. Eller så er det bare sinnsykt bra sexuell conection

Gjest Anonymous
Skrevet
Ganske høy' date=' skrev jeg. Generelt sett betyr vel det at jeg stort sett alltid har lyst og har jeg ikke direkte lyst så er jeg åpen for muligheten og blir lysten ganske kjapt.[/quote']

Sammer her :Nikke:

Skrevet

Jeg svarte ganske høy. Men det er bare innimellom.

Skrevet

Jeg har nok ganske høy .

jeg vil nemlig oftere enn min samboer :(

Skrevet

jeg svarte lav. Den er iallefall ikke høy :roll: . Jeg går på antidepresiva, og jeg merker godt forskjell. Jeg kan bli kåt, men det tar lengre tid, alt tar egentlig lengre tid, og noen ganger nytter ikke noe. Men, jeg har ikke avsky for sex altså :wink: kan godt være med å leke, selv om jeg ikke egentlig har "lyst"

Gjest Anonymous
Skrevet

Lav, tror det må skyldes p-pilla jeg bruker...

Men om jeg drikker to glass vin... :oops:

Skrevet

Jeg krysset av på "ganske høy". Har kanskje noe med at jeg har merket en stor økning i sexlysten i det siste, ettersom jeg har gått over på et nytt p-pillemerke (de andre tok totalt knekken på lysten).

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg har MEGET stor sexlyst.. og det kom tilbake for fullt etter at jeg slutta på p-pillene!! :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Svært, svært lav.

Jeg er lei sex og synes det er kjedelig. I begynnelsen av forhold: greit nok, men etterhvert dabber lysten skikkelig av.

Dessuten er det så mye annet fornuftig å gjøre :P

Skrevet

svarte høy sexlyst jeg. litt vanskelig i og med at jeg ikke vet helt hva jeg skal sammenligne med. men føler selv at den er høy! mener ikke at jeg går rundt og er kåt hele tiden, men har veldig ofte lyst, og har jeg ikke det så tar det han ikke mange minuttene for å få meg med på leken. har heldigvis ikke merket noe til dårligere sexlyst pga p-pillene

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff, jeg sliter skikkelig.. Skulle ønske det var som før, men nå har det blitt en alvorlig sak med mye krangling. Samboeren min vil 10 ganger så ofte som meg. Han maser og maser, og jeg får bare mindre og mindre lyst. I tillegg går jeg rundt og er nervøs fordi jeg er redd for en skikkelig ekkel krangel. HÅPLØST

Skrevet
Det er jo stadig snakk om at kvinner har lav sexlyst' date=' iallefall i perioder. Det er helt normalt og kan skyldes så mangt:) Derfor lurer jeg på; Hvor høy sexlyst har du?[/quote']

Hater denne generaliseringen at jenter ikke vil så ofte som gutter. Jeg vil alltid. Typen min vil nesten alltid.

Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...