AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg sliter periodevis med ekstrem kvalme, så ille at jeg ofte ender opp med å kaste opp. Jeg har tatt tester hos lege og det er ikke funnet noe, så det eneste jeg står igjen med er at kvalmen kommer på grunn av angst, er det noen som har erfaring med det? Noe som kan gjøres? Anonymkode: 28fc5...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg har også sterk kvalme pga angst, har vært sånn i mange år så har desverre ingen råd. Men legen sa at angst senker fordøyelsessystemet, og at det er det som gir kvalme. Anonymkode: 7464a...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg har hatt det. Mitt eneste tips er å gjøre din psykiske helse til prioritet nummer en. Når angsten ble mindre sluttet jeg å være kvalm hele dagen. Våknet om natten og sprang på badet fordi jeg trodde jeg skulle spy. Bare brakk meg fordi jeg var så engstelig og kvalm. Gikk på vei til skolen og bøyde meg over grøfte og brakk meg. Alt pga angst. Nå skjer det aldri, for angstproblemene er mye bedre. Skulle ønske jeg hadde noen bedre tips. Det kunne hjelpe å gjøre avspenningsøvelser. Senke skuldrene. Hadde mye vondt i nakken og skuldrene også. Så, ja litt mindfulness og strekking og sånt hjelper. Jobbe med å slappe av i kroppen. Anonymkode: 4d260...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Del Skrevet 14. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også sterk kvalme pga angst, har vært sånn i mange år så har desverre ingen råd. Men legen sa at angst senker fordøyelsessystemet, og at det er det som gir kvalme. Anonymkode: 7464a...45f Sinker, ikke senker*. Og enig med hun over her at avspenningsteknikker kan hjelpe litt, syns det også hjelper på svimmelhet etter mye angst. Anonymkode: 7464a...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Del Skrevet 15. juli 2017 Tusen takk for svar! Anonymkode: 28fc5...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå