Duftavsommerregn Skrevet 15. juli 2017 #21 Skrevet 15. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor faller jeg for feil menn? Såkalte bad boys? Det er de som gir meg kil i magen, men ender opp med å såre meg. Mens de gode mannfolka, som jeg burde datet, de "gir" meg ingenting...ingen kil eller forelskelse, ser på de som kompiser Det er jo ditt valg kjære deg, hvor lenge varer den "kilinga" da, helt til første slaget i trynet eller fornedrelsen? Du kan aldri bygge et forhold på det, prøv så skal du se. En som elsker deg og er oppriktig glad i deg, vil du overtid bli glad i uansett den "kilingen" eller ikke. Skal jeg inn i et nytt forhold er dette absolutt det siste jeg tenker på. Trofasthet, ærlighet og godhet er det jeg ser etter, ikke noe annet. 1
Prebs Skrevet 15. juli 2017 #22 Skrevet 15. juli 2017 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor faller jeg for feil menn? Såkalte bad boys? Det er de som gir meg kil i magen, men ender opp med å såre meg. Mens de gode mannfolka, som jeg burde datet, de "gir" meg ingenting...ingen kil eller forelskelse, ser på de som kompiser Anonymkode: 7d878...f5c Hva med å snu tankesettet ditt? Dette kan være uhyre spennende om du gidder å ta deg tid til å faktisk gjøre som jeg forslår. Om jeg var i dine sko så ville jeg valgt en helt annen type "mann" en det som du pleier å falle for. Der vet jo du hva du får om du rykker tilbake til start, alt som du selv beskriver. Med andre ord så er dette ganske så forutsigbart. Om du snurt tvert om så vet du aldeles ikke hva som blir din bane. Du bryter ett mønster! Om du blir forelsket eller ei trenger du ikke å bruke særlig mye energi på nå, men du må pirre nysgjerrigheten mye til hvordan din framtid kan se ut om du velger å omgå andre typer mennesker enn det du har gjort tidligere. Jeg kan hilse deg å si at dette vil gi deg en stor erfaring med mennesker som du vil nyte godt av videre på din reise. Selv har jeg fått øynene opp for dette og hver gang jeg møter ett nytt menneske, mann eller kvinne så tenker jeg "Hva kan jeg lære av dette menneske?" Prøv!!! Du vil ikke angre.... Endret 15. juli 2017 av Prebs kommafeil 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #23 Skrevet 15. juli 2017 6 minutter siden, Prebs skrev: Hva med å snu tankesettet ditt? Dette kan være uhyre spennende om du faktisk gidder å ta deg tid til å faktisk gjøre som jeg forslår. Om jeg var i dine sko så ville jeg valgt en helt annen type "mann" en det som du pleier å falle for. Der vet jo du hva du får om du rykker tilbake til start, alt som du selv beskriver. Med andre ord så er dette ganske så forutsigbart. Om du snurt tvert om så vet du aldeles ikke hva som blir din bane. Du bryter ett mønster! Om du blir forelsket eller ei trenger du ikke å bruke særlig mye energi på nå, men du må pirre nysgjerrigheten mye til hvordan din framtid kan se ut om du velger å omgå andre typer mennesker enn det du har gjort tidligere. Jeg kan hilse deg å si at dette vil gi deg en stor erfaring med mennesker som du vil nyte godt av videre på din reise. Selv har jeg fått øynene opp for dette og hver gang jeg møter ett nytt menneske, mann eller kvinne så tenker jeg "Hva kan jeg lære av dette menneske?" Prøv!!! Du vil ikke angre.... Jeg skal det Har startet å date en ny fyr. Sjenert og rolig. Veldig søt. Så får ta ting som de kommer, håpe det dukker opp noen sommerfugler Anonymkode: 7d878...f5c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #24 Skrevet 15. juli 2017 1 time siden, Prebs skrev: Hva med å snu tankesettet ditt? Dette kan være uhyre spennende om du gidder å ta deg tid til å faktisk gjøre som jeg forslår. Om jeg var i dine sko så ville jeg valgt en helt annen type "mann" en det som du pleier å falle for. Der vet jo du hva du får om du rykker tilbake til start, alt som du selv beskriver. Med andre ord så er dette ganske så forutsigbart. Om du snurt tvert om så vet du aldeles ikke hva som blir din bane. Du bryter ett mønster! Om du blir forelsket eller ei trenger du ikke å bruke særlig mye energi på nå, men du må pirre nysgjerrigheten mye til hvordan din framtid kan se ut om du velger å omgå andre typer mennesker enn det du har gjort tidligere. Jeg kan hilse deg å si at dette vil gi deg en stor erfaring med mennesker som du vil nyte godt av videre på din reise. Selv har jeg fått øynene opp for dette og hver gang jeg møter ett nytt menneske, mann eller kvinne så tenker jeg "Hva kan jeg lære av dette menneske?" Prøv!!! Du vil ikke angre.... Jeg er ikke TS, og det er fint du kommer med tips men er ikke alltid det funker å gå etter andre typer menn heller. Jeg har prøvd og ble likevel lurt selv om jeg har datet både nerder, stille og rolige menn. Men er enig i deg med at man bør unngå typisk playboys som fester hver helg og sånn Anonymkode: 9017c...618 1
Prebs Skrevet 16. juli 2017 #25 Skrevet 16. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal det Har startet å date en ny fyr. Sjenert og rolig. Veldig søt. Så får ta ting som de kommer, håpe det dukker opp noen sommerfugler Anonymkode: 7d878...f5c Flink pike:-) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, og det er fint du kommer med tips men er ikke alltid det funker å gå etter andre typer menn heller. Jeg har prøvd og ble likevel lurt selv om jeg har datet både nerder, stille og rolige menn. Men er enig i deg med at man bør unngå typisk playboys som fester hver helg og sånn Anonymkode: 9017c...618 Hva tror DU er nettopp grunnen til at alltid DU blir "lurt" da?
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #26 Skrevet 19. juli 2017 Jeg husker jeg var slik som deg før, tror ikke jeg har forandret meg totalt, men litt :-) Jeg møtte i starten av datingperioden min kun menn som var kun ute etter sex. De såret meg kjempe masse. De holdt på med flere damer samtidig, og kun brukte meg. (jeg er over dette nå, så no worries.) Så jeg brukte mye tid på å forstå hvorfor jeg alltid gikk tilbake til de samme guttene. Og jeg fant noen forklaringer. - Det kan handle om at du har comittment issues, en useriøs gutt vil aldri bli noe seriøst, og du søker derfor disse mennene. -Eller, du har dårlig selvtillit, det kan være en personlig egenskap eller at du har blitt avvist i barndommen. Du kan ha blitt mobbet av menn på skolen, du kan ha hatt en fraværende far eller mor. Derfor søker du de som ikke vil ha deg, for om du klarer å få de, så beviser du for deg selv at du er bra nok. -Det kan også være at de har høy selvtillitt og gir deg høy selvtillit i starten, og blir derfor betatt. En player er mer sjarmerende enn han som er oppriktig interessert i deg. Dessverre er det veldig lett for en player å gi kompliment til deg, enn det en som virkelig vil ha deg klarer istarten. Når jeg klarte å bryte mønsteret; Jeg møtte menn som virkelig ville ha meg. Da opplevde jeg at de var omtenksomme, sex var bedre, fikk komplimenter hele tiden, ville være sammen med meg osv. Det var noe jeg ville ha igjen, og jeg startet å finne disse mennene. De som var playere var ikke interessant lengre, for de kunne ikke gi med dette. I tillegg så begynte jeg å tenke på at jeg ville ha en mann som var ansvarsfull og kunne en dag bli en familiemann, dette kunne jo ikke de dårlige mennene noen gang bli, Jeg tror faktisk du må finne en mann som er god, og oppleve selv hvordan dette føles. Men du må også være klar for ett forhold, og du må se kvalitet i ''voksne'' menn - om du skjønner hva jeg mener. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå