AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Hvorfor faller jeg for feil menn? Såkalte bad boys? Det er de som gir meg kil i magen, men ender opp med å såre meg. Mens de gode mannfolka, som jeg burde datet, de "gir" meg ingenting...ingen kil eller forelskelse, ser på de som kompiser Anonymkode: 7d878...f5c 1
AnonymSjiraff Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 (endret) Kjipt. Endret 14. juli 2017 av AnonymSjiraff 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Surt. Veldig! Anonymkode: 7d878...f5c
WubWub Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Det trygge og stabile er ikke like spennende. Forutsigbarhet er ikke alltid positivt - og i motsetning til snille gutter så får man følelsen av at man blir "tatt med storm" av en "bad boy" som du kaller det. Det skjer noe hele tiden og man vet ikke hva morgendagen vil bringe, man lever i usikkerhet og dette utløser adrenalin rush. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 Men jeg ønsker meg jo en rolig og forutsigbar mann, så lei de uforutsigbare. Vil ha en god og varm fyr med hjerte av gull. Og jeg har datet flere, men følelsene uteblir. Anonymkode: 7d878...f5c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #6 Skrevet 14. juli 2017 Jeg tviler på du finner noen her på KG som gir deg noe godt vitenskapelig svar, selv om det sikkert finnes. Antagelig ligger svaret i din egen oppvekst som har formet den du har blitt. Lite å gjøre noe med. Anonymkode: 33c8a...64a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #7 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på du finner noen her på KG som gir deg noe godt vitenskapelig svar, selv om det sikkert finnes. Antagelig ligger svaret i din egen oppvekst som har formet den du har blitt. Lite å gjøre noe med. Anonymkode: 33c8a...64a Tror ikke folk er på kg for å få vitenskapelige svar gitt.. Anonymkode: 0d2b8...b4a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor faller jeg for feil menn? Såkalte bad boys? Det er de som gir meg kil i magen, men ender opp med å såre meg. Mens de gode mannfolka, som jeg burde datet, de "gir" meg ingenting...ingen kil eller forelskelse, ser på de som kompiser Anonymkode: 7d878...f5c Likavell så er du såpass naut at du forsetter etter disse "badboysa". Ikke lag klageinnlegg på kg når du er med på leken, da må du tåle steken akkurat som alle andre Anonymkode: 0b4a1...f10 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #10 Skrevet 14. juli 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likavell så er du såpass naut at du forsetter etter disse "badboysa". Ikke lag klageinnlegg på kg når du er med på leken, da må du tåle steken akkurat som alle andre Anonymkode: 0b4a1...f10 Jeg er ikke noe naut. Og det er heller ikke noen "klage". Litt frustrasjon ja... Følelser, om du hadde hatt noen, er noe man ikke kan styre. Anonymkode: 7d878...f5c 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #11 Skrevet 14. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke noe naut. Og det er heller ikke noen "klage". Litt frustrasjon ja... Følelser, om du hadde hatt noen, er noe man ikke kan styre. Anonymkode: 7d878...f5c Du er et naut jo. Du kan styre følelsene til en viss grad og selv velge å unngå disse typene. Men du gidder ikke rett og slett i håp om at en "badboy" kanskje endrer seg for deg😂. Du kan starte å omgås med varme og rolige snille menn. De er mye bedre å ha forhold til. Du får ikke i både pose og sekk Anonymkode: 0b4a1...f10 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #12 Skrevet 14. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er et naut jo. Du kan styre følelsene til en viss grad og selv velge å unngå disse typene. Men du gidder ikke rett og slett i håp om at en "badboy" kanskje endrer seg for deg😂. Du kan starte å omgås med varme og rolige snille menn. De er mye bedre å ha forhold til. Du får ikke i både pose og sekk Anonymkode: 0b4a1...f10 Skjønner at du er ung og uerfaren 😉 Anonymkode: 7d878...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #13 Skrevet 14. juli 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er et naut jo. Du kan styre følelsene til en viss grad og selv velge å unngå disse typene. Men du gidder ikke rett og slett i håp om at en "badboy" kanskje endrer seg for deg😂. Du kan starte å omgås med varme og rolige snille menn. De er mye bedre å ha forhold til. Du får ikke i både pose og sekk Anonymkode: 0b4a1...f10 Hvem har sagt badboys ikke er varme og rolige.. Ofte er det de rolige fasademennene som mangler et hjerte.. Anonymkode: 0d2b8...b4a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #14 Skrevet 14. juli 2017 https://www.google.no/amp/s/www.psychologytoday.com/blog/head-games/201310/why-do-women-fall-bad-boys%3Famp Værsågod 😉 Anonymkode: d4afc...4df
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #15 Skrevet 14. juli 2017 Du kan prøve å tenke konsekvens og langsiktighet. En dag vil en av dem mest sannsynlig gå så langt overfor deg at du blir skadet fysisk, psykisk eller begge deler. Den dagen vil du gjerne være kurert, men du vil kanskje hate absolutt alle menn for livet uten å ha fått en eneste bra ting fra menn og uten og klare la noen veie opp for det med å bevise at ikke alle menn er dårlige menn senere. Dårlige menn er der i bøtter og spann, men de er ikke verdt skoene de går i. Prøv å tenk på hva du egentlig får fra dem: mest sannsynlig ingenting bra, men en hel masse dritt som får deg til å bli usikker, tvile på deg selv, tvile på at du er bra nok for noen og tro på at det er deg det er noe galt med. Anonymkode: 37da8...70a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #16 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan prøve å tenke konsekvens og langsiktighet. En dag vil en av dem mest sannsynlig gå så langt overfor deg at du blir skadet fysisk, psykisk eller begge deler. Den dagen vil du gjerne være kurert, men du vil kanskje hate absolutt alle menn for livet uten å ha fått en eneste bra ting fra menn og uten og klare la noen veie opp for det med å bevise at ikke alle menn er dårlige menn senere. Dårlige menn er der i bøtter og spann, men de er ikke verdt skoene de går i. Prøv å tenk på hva du egentlig får fra dem: mest sannsynlig ingenting bra, men en hel masse dritt som får deg til å bli usikker, tvile på deg selv, tvile på at du er bra nok for noen og tro på at det er deg det er noe galt med. Anonymkode: 37da8...70a Det der er det bare slike såkalte normale menn som har gjort mot meg. Anonymkode: 0d2b8...b4a
Safiye Skrevet 15. juli 2017 #17 Skrevet 15. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #18 Skrevet 15. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke noe naut. Og det er heller ikke noen "klage". Litt frustrasjon ja... Følelser, om du hadde hatt noen, er noe man ikke kan styre. Anonymkode: 7d878...f5c Vel, du kan styre følelser indirekte. Følger du verdiene dine, på tross av følelsene dine i situasjoner vil følelsene etterhvert følge etter. Det krever dog selvdisiplin som en over her skriver. Generelt sett mistenker jeg at menn er mindre styrt av følelser når det gjelder forelskelse hvis de ser at et forhold vil bli destruktivt, så det er ikke sikkert mann og kvinne ser helt likt på tanken om å styre følelser. Anonymkode: d8c8b...3fa 2
Teethgrinding Skrevet 15. juli 2017 #19 Skrevet 15. juli 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg ønsker meg jo en rolig og forutsigbar mann, så lei de uforutsigbare. Vil ha en god og varm fyr med hjerte av gull. Og jeg har datet flere, men følelsene uteblir. Anonymkode: 7d878...f5c Jeg har flere venninner som sliter med det samme. En ting jeg har erfart er at ingenting, og da mener jeg ingenting, klarer å dra de vekk fra bad boy-tiltrekningen. De vil enten tvinge seg ulykkelig til en 'kjedelig' mann, eller være single med flørter på samlebånd. Noe av det som skiller menn og kvinner er hvordan vi forelsker oss. Menn er i vesentlig større grad utseendefokusert. Vi forelsker oss i noe fysisk og som understøttes av det mentale. Hos kvinner virker det som om dette er snudd helt på hodet. Der oppførsel og stemning har alt å si. En macho mann som tar styring, en villstyring uten hemninger. En som hverken vil ha deg eller ikke ha deg. Følelsen av å være nær noen som flyr nærme solen. Hva vet jeg. For en mann kunne dette sosiale perspektivet ikke VÆRT mer uinteressant. Derfor hører du aldri en mann si at han aldri forelsket seg fordi dama ikke har bad girl nok. Det høres bare helt absurd ut som idé. Jeg tror det er fordeler og ulemper ved å vektlegge sosiale aspekter av en relasjon i så stor grad som det kvinner gjør. Jeg tror samtidig at dersom bad boy-opphengte damer hadde brukt litt mer tid på å finne frem til hvem den potensielle kjæresten er 'bak fasaden' hadde plutselig bad boy greiene blitt veldig lite interessant. I det hele tatt tror jeg søken etter en villbass er umodent og overfladisk. Men, det kjennetegner også de kvinnene jeg kjenner som leter etter og faller for slike menn. What comes around goes around. 4
Xcase33 Skrevet 15. juli 2017 #20 Skrevet 15. juli 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Likavell så er du såpass naut at du forsetter etter disse "badboysa". Ikke lag klageinnlegg på kg når du er med på leken, da må du tåle steken akkurat som alle andre Anonymkode: 0b4a1...f10 Sikker på at du også har uvaner du vet ikke er bra for deg men likevel er du så "naut" at du fortsetter med dem ? Avhengighet ..øyeblikksgleder ..er vel ikke helt ukjent for deg heller ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå