AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Del Skrevet 14. juli 2017 Hei! Jeg er så heldig å eie en nordlandsbunad, men under årets 17.mai-feiring klarte jeg å slite av den hempen på bunaden som veska skal henge fast i Lurer på om dette er noe som er kostbart å fikse? Har ikke tråd som hører til bunaden, og er selv helt udugelig med slike ting.. Hva må jeg regne med å betale en "proff" syerske for jobben? Takknemlig for svar Anonymkode: 63c64...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Finner du et bilde så er det lettere å svare deg. Den bunaden jeg laget hang vesken i beltelinningen. Anonymkode: f9d76...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Del Skrevet 15. juli 2017 På 14.7.2017 den 17.10, AnonymBruker skrev: Finner du et bilde så er det lettere å svare deg. Den bunaden jeg laget hang vesken i beltelinningen. Anonymkode: f9d76...2fa Har ikke nå bilde akkurat nå, jeg er på ferie og bunaden er hjemme😊 Men vesken hang i en slags løkke laget av mørkeblå tråd. Den var plassert på linningens venstre side! Anonymkode: 63c64...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Del Skrevet 15. juli 2017 http://frustorlien.blogspot.no/2014/05/hvordan-sy-tradhemper.html?m=1 En slik hempe mener jeg😊 Anonymkode: 63c64...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå