Ananas. Skrevet 19. juli 2017 #21 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, Zienna skrev: Enig! Hadde min mann drevet og mast om at vi skulle gifte oss, så hadde jeg stilt spørsmål om hvorfor dette skulle være så viktig. Hva er et vakkert bryllup, èn dag i livet, mot hverdager? Kun en klisje!! Kommer jo litt an på motivasjonen for å ønske å bli gift. Om det er kjolen, gjestene og kaken som er det viktige så kan jeg være enig med deg, men for mange er forpliktelsen viktigere, og da tenker jeg hovedsaklig på den juridiske situasjonen dersom den ene blir syk osv., men også på den emosjonelle forpliktelsen mange opplever at det er å gifte seg.
Gjest O.G. Skrevet 20. juli 2017 #22 Skrevet 20. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du, det er bare en observasjon. Synes det er litt "amerikanske" tilstander. Flere og flere "tradisjoner" som blir kopiert. Kun en observasjon. Hilsen TS Anonymkode: c8c68...95b skjønner.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #23 Skrevet 20. juli 2017 17 timer siden, Ananas. skrev: Kommer jo litt an på motivasjonen for å ønske å bli gift. Om det er kjolen, gjestene og kaken som er det viktige så kan jeg være enig med deg, men for mange er forpliktelsen viktigere, og da tenker jeg hovedsaklig på den juridiske situasjonen dersom den ene blir syk osv., men også på den emosjonelle forpliktelsen mange opplever at det er å gifte seg. For meg forplikter det mer at vi har barn sammen..... Anonymkode: c8c68...95b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå