AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Har for øyeblikket fem menn som er forelsket/betatt av meg. De har fortalt hvor forelsket eller hvor godt de liker meg, men dessverre er ikke tiltrekningen gjensidig. Det jeg har lagt merke til hos tre av disse, er hvordan de forteller meg om sex med tidligere kjærester og jenter. Snakker til meg som om jeg var kompisen deres. Detaljer som man ikke ville fortalt til en jente man var interessert i. For meg er det ikke spesielt interessant å vite hvor store pupper en fremmed jente hadde, hvor fin ex-kjæresten var, hvor godt ex-kjæresten likte analsex og lignende. Det virker som alle tre har et sterkt behov for å vise at de er attraktiv på sjekkemarkedet. Stygt å si det, men ingen av dem er noe spesielt attraktiv og ikke noe "ladies´ man". Jeg kan legge til at jeg er ganske attraktiv selv, både utseende- og personlighetsmessig. Kan det ha noen sammenheng? Anonymkode: c8b41...36e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 De vet vel at de ikke har sjangs så de legger bort håpet om noe mer og ser bare på deg som en vanlig kompis kanskje? Synes forøvrig det er skikkelig kleint med folk som legger ut i det vide og brede om sexlivet og (tidligere) partneres preferanser. Ganske respektløst overnfor den andre. Anonymkode: bc3a1...1cb 1
Norre Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Kanskje de er mer kåte på deg enn forelsket i deg? Og at de forteller om tidligere damer for å sondere hvordan du reagerer på det de sier?
Inwe Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Jeg og samboeren min har snakket sånn til hverandre hele veien. Liker å tro vi er forelsket i hverandre likevel. Vi fant tidlig ut at vi begge synes sånt er morsomt å snakke om og at ingen av oss føler seg truet av gamle flammer. Liker åpenheten vi har, gjør at vi stoler mer på hverandre. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå