Gå til innhold

Han runket i senga ved siden av meg!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i 7-8 uker og blir mer og mer som kjærester men i natt skjedde noe som satt meg ut lit. Sov sammen og våknet av at han klaget over at det var så varmt. Noen minutter senere tror han vel at jeg sover, for da merker jeg at han ligger og holder på med seg selv. Forsiktig men nok til at det ikke var noe tvil hva han gjorde. Jeg tenker jo at det er....rart når jeg ligger der rett ved siden av. Så jeg sa ikke noe for ville ikke at det skulle bli flaut. Vi har hatt sex non-stop den siste tiden og har egentlig tatt hver eneste mulighet til å kaste oss over hverandre, og han er typen til å vekke meg fordi han vil ha. Og før vi la oss i går kveld ble det to runder. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men litt ekkelt å plutselig føle utilstrekkelighet så tidlig i forholdet. Vil vel aller helst at noen sier at dette bare er helt normal og uviktig :P

Anonymkode: 329b3...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av . Du er på ingen måte utilstrekkelig. Det er ganske sannsynlig at han ønsket å la deg få sove.

En annen sak er at han blir seksuelt giret av å være i senga di, og da er det naturlig å onanere. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, I Grosny skrev:

Slapp av . Du er på ingen måte utilstrekkelig. Det er ganske sannsynlig at han ønsket å la deg få sove.

En annen sak er at han blir seksuelt giret av å være i senga di, og da er det naturlig å onanere. 

daten er nok litt mer spesiell enn som så. Hvis de har non-stop sex og han har fortsatt behov for runking så bør varselsignalene gå temmelig kjapt. Slike menn trenger nok mer enn en dame for å bli tilfredsstilt.

Anonymkode: 4332b...32a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

daten er nok litt mer spesiell enn som så. Hvis de har non-stop sex og han har fortsatt behov for runking så bør varselsignalene gå temmelig kjapt. Slike menn trenger nok mer enn en dame for å bli tilfredsstilt.

:riste:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han der ville jeg styrt unna, for han blir aldri mettet. Fryser på ryggen av gamle minner om en tilsvarende mann.

Anonymkode: 8b46a...62a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, I Grosny skrev:

Godt å høre. Forrige gang vi sov sammen vekket han meg midt på natta for sex og det reagerte jeg bare positivt på, så var vel det jeg synes var rart nå. Men skal sies at han skulle tidlig opp i dag så kan det være at han ikke orket sex, men at å runke kan ha vært en greie for å bli avslappet og få sove igjen?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han der ville jeg styrt unna, for han blir aldri mettet. Fryser på ryggen av gamle minner om en tilsvarende mann.

Hvordan får du "en tilsvarende mann" ut av så lite informasjon som jeg gir her?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bare MÅTTE komme en slik som deg (som atpåtil pluss eget innleg... :rolleyes: ).

TS, ikke hør på hin bitre her, hun har hatt noen dårlige opplevelser her i livet når det kommer til menn og ønsker å dra alle andre ned med seg.

I Grosny oppsumerte det ganske bra. Han trodde du sov og respekterte det at du kanskje var sliten, så i stedenfor å vekke deg (etter at dere allerede hadde hatt to runder) så valgte han å ta saken i egne hender.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun får det ut av bitterheten sin.

På samme måte som han burde styre unna TS fordi TS aldri blir mett? TS impliserer jo at hun gjerne kunne hatt sex med han der og da.

Anonymkode: 4561d...76f

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det. Ei dame, pluss litt håndarbeid når hun er utenfor rekkevidde er mest sannsynlig fullt tilfredstillende. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver nok til at typen mann kjennes igjen.

• Liker 2
Skrevet

Godt å høre. Forrige gang vi sov sammen vekket han meg midt på natta for sex og det reagerte jeg bare positivt på, så var vel det jeg synes var rart nå. Men skal sies at han skulle tidlig opp i dag så kan det være at han ikke orket sex, men at å runke kan ha vært en greie for å bli avslappet og få sove igjen?

Tidenes nest mest effektive triks for å få sovne. Det eneste som virker mer effektivt er sex, men når dere akkurat har hatt sex, så er det faktisk mer tidkrevende å få utløsning/søvnhjelp med sex enn det er med litt kjapt håndarbeid.

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner også igjen typen, og diagnosen er "heterofil". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som runker med kjæresten i senga er samme type, helt uavhengig av andre egenskaper :fnise: Jaja!

Hadde jeg lurt på om jeg skulle gjøre det slutt hadde jeg selvfølgelig skrevet det. Og jeg hadde garantert ikke postet i seksualitetsforumet.

• Liker 4
Skrevet

Skjønner at det er litt corny, men du kan faktisk ta det som en kompliment. Jeg blir ofte sprengkåt en time eller to etter at vi har hatt sex, og da sover hun som regel. Tror det er ganske vanlig. Så det betyr ikke at du er utilstrekkelig, det betyr at han blir så tent av deg at han ikke får nok.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, linsejesus skrev:

Skjønner at det er litt corny, men du kan faktisk ta det som en kompliment. Jeg blir ofte sprengkåt en time eller to etter at vi har hatt sex, og da sover hun som regel. Tror det er ganske vanlig. Så det betyr ikke at du er utilstrekkelig, det betyr at han blir så tent av deg at han ikke får nok.

Denne likte jeg :P Men jeg tenker jo at dersom han virkelig ville ha meg i natt så hadde han vel gjort det... Jaja, kommer sikkert til å tygge litt på denne.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange som blir trøtt av å onanere og bruker det som "sovemedisin". Sex blir man gjerne mer oppgira av enn en kjapp orgasme på egenhånd. Tviler på at det hadde noe som helst med deg å gjøre :) 

Anonymkode: c642c...a1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror veldig mange menn gjør det i blandt, ikke nødvendig vis rett etter sex, men av og til. Og jeg tror også det er en del damer som tar seg et lite nyp når gubben sover. Det er ikke farlig. Men om du vil være med så kan du si at han har lov å vekke deg for sex eller for å spør om å bli runket eller suget. Vis dere like vel er fornøyd med sexen sammen, synes jeg det bør være greit. Jeg får heller ikke sove om jeg er kåt, vet ike om det er gjengs for menn generelt. Det er kjipt å ligge hele nette å være kåt og vrak på dagen for en ikke har sovet. Det hender madammen holder er godt tak i den når vi skal sove, det synes jeg er trygt og godt.

Anonymkode: 909ce...2a4

• Liker 2
Skrevet

Slapp av, det går over:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er utroskap, dump han

Anonymkode: f31c2...6b9

Skrevet

Samboeren har også gjort dette noen ganger, merker jeg det joiner jeg gjerne. Enten ved å ta på meg selv og vente til han merker det, eller ved å ta på han. For han er det fordi han enten har drømt noe eller at jeg så så sexy ut der jeg lå. Han vil la meg sove om vi skal opp tidlig. Om vi derimot ikke skal det prøver han forsiktig å vekke meg. 

Jeg for min del liker å ha en mann som er umettelig, men så er jeg stort sett klar selv også ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...