AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Hjelp, kjenner jeg er skikkelig redd for livmorhalskreft her nå! Har ikke tatt celleprøve i år (tok i fjor), så er redd for at det var en tabbe. Jeg fant en liten blodflekk i trusa i kveld(tipper det var tre dråper blod.) Det kan ikke være mensen, da jeg var ferdig med den i går kveld og har dusjet etter det. Jeg går ikke på hormonell prevensjon da jeg er singel. Hva kan dette være? Hilsen kvinne på 27 år Anonymkode: 16b16...e7f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp, kjenner jeg er skikkelig redd for livmorhalskreft her nå! Har ikke tatt celleprøve i år (tok i fjor), så er redd for at det var en tabbe. Jeg fant en liten blodflekk i trusa i kveld(tipper det var tre dråper blod.) Det kan ikke være mensen, da jeg var ferdig med den i går kveld og har dusjet etter det. Jeg går ikke på hormonell prevensjon da jeg er singel. Hva kan dette være? Hilsen kvinne på 27 år Anonymkode: 16b16...e7f Det er ikke uvanlig at det kommer noen få dråper blod dagen etter at man er "ferdig med mensen". Ikke bekymre deg. Men bestill gjerne en time til celleprøve, slik at du har det unnagjort. Anonymkode: fbe0b...4f5 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp, kjenner jeg er skikkelig redd for livmorhalskreft her nå! Har ikke tatt celleprøve i år (tok i fjor), så er redd for at det var en tabbe. Jeg fant en liten blodflekk i trusa i kveld(tipper det var tre dråper blod.) Det kan ikke være mensen, da jeg var ferdig med den i går kveld og har dusjet etter det. Jeg går ikke på hormonell prevensjon da jeg er singel. Hva kan dette være? Hilsen kvinne på 27 år Anonymkode: 16b16...e7f Hjelpes! Det er IKKE kreft. Du har IKKE kreft for du fant en liten blodflekk i trusa. Selvfølgelig er det rester etter mensen når du var ferdig med den i går?! Helt normalt. Har ingeting å si om du dusja en gang eller 10. Hilsen kvinne 28år. (PS viktig å ta celleprøve hver 3år ) Anonymkode: 2958a...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 Det er bare rester av mensen. Du slutter ikke å blø bare fordi du dusjer. Blodet kommer fra livmoren, og den får du ikke vasket i dusjen Anonymkode: a1bc7...3e8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå