Gå til innhold

Underliv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom hjem fra varmere strøk for ca. 3 uker siden (hadde mensen konstant i 1 mnd). Nå når det var på vei mot slutten la jeg papir inn i skjeden (for å slippe bind), og nå har jeg fått få blemmer på innsiden av kjønnsleppene. Det klør nå litt, og jeg har brukt carasten mot sopp (MEN, det har ikke hjulpet?) Noen som vet hva det kan være? Synes ikke deg ligner på noen ting heller som jeg googler, og er det pga bindet/varmen jeg fikk det? Litt spesielt, håper ikke det er noe farlig/ekkelt. Bestilt legetime, men greit å høre her om noen vet.

Har forresten ikke byttet sexpartner på 4 år. :-) 

Anonymkode: 5c5a1...6bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags papir brukte du?

Det kan være stoffer i papiret som du har fått reaksjon på.

Bruk tampong i steden.

Anonymkode: 491cc...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukt alt, men var mot sluttet. Ja, bekymrer meg for er livredd herpes o.l. Klødde en del også blemmer da gitt:/ 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Brukt alt, men var mot sluttet. Ja, bekymrer meg for er livredd herpes o.l. Klødde en del også blemmer da gitt:/ 

Jeg forstår. Men om du og kjæresten kun har vært med hverandre, har du jo ikke fått kjønnsykdom.

Jeg tenker at det er mulig at tilsetningsstoffer i papiret har forårsaket underlivsplagene dine.

Hvilken type papir var det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk papir. Du må bruke bind og tamponger. Helst bind hvis det blør konstant, men en måned var jo veldig lenge.

Anonymkode: 8dcf2...f79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til legen. Tipper også det er papiret eller ubalanse som følger av lang menstruasjonsperiode som er årsak, men ville vært på den sikre siden og fått det undersøkt.

Anonymkode: 22822...7ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har jo hatt flere partnere før, typ 7 andre:p Men kan det komme år etterpå da? Satser på det var varmen og papiret som gjorde det slik. Kommer oppdatering etter jeg har snakket med legen🙄😂

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo hatt flere partnere før, typ 7 andre:p Men kan det komme år etterpå da? Satser på det var varmen og papiret som gjorde det slik. Kommer oppdatering etter jeg har snakket med legen🙄😂

Symptomer på kjønnsykdommer kommer mye raskere, og det kan ikke være det når det er snakk om ÅR siden du hadde sex med andre.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom hjem fra varmere strøk for ca. 3 uker siden (hadde mensen konstant i 1 mnd). Nå når det var på vei mot slutten la jeg papir inn i skjeden (for å slippe bind), og nå har jeg fått få blemmer på innsiden av kjønnsleppene. Det klør nå litt, og jeg har brukt carasten mot sopp (MEN, det har ikke hjulpet?) Noen som vet hva det kan være? Synes ikke deg ligner på noen ting heller som jeg googler, og er det pga bindet/varmen jeg fikk det? Litt spesielt, håper ikke det er noe farlig/ekkelt. Bestilt legetime, men greit å høre her om noen vet.

Har forresten ikke byttet sexpartner på 4 år. :-) 

Slutt øyeblikkelig med papir i skjeden og med Canesten. Det du mest sannsynlig har er gnagsårblemmer  etter å ha gått med papir. Bruk minitamponger om du må bruke noe. 

Bruker du Canesten på gnagsårblemmer eller brannsårblemmer om du vil, så går dette virkelig galt avsted. Er det ikke bedre til mandag så oppsøk lege. Canesten er et legemiddel mot sopp. Å bruke det ukrtisk er i beste fall helseskadelig. Det har vi hatt flere eksempler på i tråder på forumet. 

Anonymkode: d2b1b...3ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo hatt flere partnere før, typ 7 andre:p

Og du er 14 år?

Anonymkode: d50a9...fdc

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er 14 år?

Anonymkode: d50a9...fdc

Nei.

Takk for svar av dere andre forresten! 

AnonymBruker
Skrevet

Mange typer papir inneholder både syre og rester av blekemidler. Papiret er nok årsaken til plagene.

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig Einstein å putte papir opp i skjeden, ville gått truseløs noen dager i joggebukser og satset på at det ordnet seg. Slutt med canesten. Du får ikke sopp av papir..

Anonymkode: ec5e3...192

Gjest Cicero
Skrevet

Som de andre her sier: Ikke bruk legemiddel mot sopp når du ikke faktisk har sopp og ikke putt papir opp i skjeden. At du har blemmer er mest sannsynlig et resultat av papiret og kanskje også varmen og den lange menstruasjonsperioden. Sannsynligvis er det null problem og går over av seg selv men du kan jo ringe legen hvis du er engstelig. 

Jeg ville klint inn underlivet med kokosolje og så gått truseløs noen dager. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Det var kjønnsvorter (bare utvendig heldigvis så slipper operasjoner), nå går jeg på behandling. Det blir borte etter max en ukes tid! Svir å påføre det, men da blir jeg snart frisk som en fisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...