Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har planlagt et møte med ei jente fra tinder på søndag.  Problemet er bare at jeg har ombestemt meg, har ikke lyst.  Virker som hun gleder seg kjempe mye.  Hva bør jeg si for å skuffe henne minst mulig? At jeg egentlig er homofil? 

Anonymkode: d67e4...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har planlagt et møte med ei jente fra tinder på søndag.  Problemet er bare at jeg har ombestemt meg, har ikke lyst.  Virker som hun gleder seg kjempe mye.  Hva bør jeg si for å skuffe henne minst mulig? At jeg egentlig er homofil? 

Vær en mann og si det som det er??

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Si du forventer sex første date 

Anonymkode: 78d3b...133

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du forventer sex første date 

Anonymkode: 78d3b...133

Hun har jo faktisk hintet til dette. Blir litt mye for meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo faktisk hintet til dette. Blir litt mye for meg

Så si at du skal noe annet. Ikke vær så pingle. Er du 16?

Anonymkode: c50e1...a0a

AnonymBruker
Skrevet

17.   TS 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17.   TS 

Da forstår jeg. Send henne en mld og si at du har endret mening, det er lov. Skal man møtes skal det føles rett for begge. Hun forstår det.

Anonymkode: c50e1...a0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gir du i det hele tatt inntrykk for at du vil date ei jente om du er homofil? Da burde du vel heller gå etter gutter, så sant du har kommet ut av skapet da, eller ikke er bi.

Anonymkode: 30e2d...033

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde heller si rett ut at du er en kjempe arrogant drittsekk som kun bruker kvinner som et leketøy!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gir du i det hele tatt inntrykk for at du vil date ei jente om du er homofil? Da burde du vel heller gå etter gutter, så sant du har kommet ut av skapet da, eller ikke er bi.

Anonymkode: 30e2d...033

Er ikke homo for helvette

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja si du er homo. Kjempeide :idesmil:

Anonymkode: f6dd3...cc3

• Liker 2
Skrevet

Hva med å møte henne og anmelde henne for voldtekt hvis hun prøver seg, slik en ekte mann ville gjort?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv en 17-åring bør tørre å si det som det er, heller enn å dikte opp tøvete unnskyldninger.

Anonymkode: 8bd8a...565

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke homo for helvette

Tydelegvis så er du nok det. Ikke at det er noe problem med det, men vær ærlig mot henne og deg selv.

Anonymkode: e63f1...f21

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En voksen handling er å komme på møte, være gentleman, og deretter dra hjem.

Anonymkode: 9f7c0...cbb

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En voksen handling er å komme på møte, være gentleman, og deretter dra hjem.

Anonymkode: 9f7c0...cbb

Da er det faktisk mer voksent å gi beskjed om at man ønsker å avlyse slik at hun kan legge andre planer og bruke tiden sin på noen som faktisk ønsker å være sammen med henne. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette fant du ut sånn plutselig at du var homofil ? :)  Klovn.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha morsom unnskyldning. Jeg bruker det av og til.... for moro skyld også. 

Anonymkode: 93961...868

Skrevet

Mye useriøst der ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...