Gå til innhold

Er dette "lov" av meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greia er; Har møtt en fyr fra februar av. Møtes max en helg i mnd da han bor et stykke unna og vi begge har barn. Han er 13 år eldre enn meg, trivelig selskap og vi har bra sex! Han 41, meg 28 år. Når vi møtes er det mat, alkohol, sex og vi finner på ting. Ofte er det vanskelig å møtes, og personlighetsmessig kunne han nok ikke vært min kjæreste. Er ikke forelska i han. Sist han var her for noen dager siden spiste vi middag og dro en tur på byen. Så sa han noe sånn som at "det blir nok vanskelig å få til noe mer seriøst enn dette". Ergo tenker vi likt. Kan jeg da date andre, eller bør jeg avslutte helt med han? Altså: vi er vel da også iflg han kun fuckfriends? Gikk ut av et forhold selv for 8 mnd siden og han er jo hyggelig å være sammen med.. Traff han på tinder og har ikke deaktivert appen enda. Har ikke hatt sex med andre enn han. 

Anonymkode: 44af8...9aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Sugemerke
Skrevet

Det må du avtale med han, ikke oss.

Skrevet

Som @Sugemerke skriver, dette må du ta opp med fuckfrienden din, ikke sikkert han ser på dere som bare pulevenner.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ardenus skrev:

Som @Sugemerke skriver, dette må du ta opp med fuckfrienden din, ikke sikkert han ser på dere som bare pulevenner.

Bør kanskje det ja. Men merkelig med den kommentaren hans da? Han tar lite kontakt utenom våre møter, myes mindre enn før.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bør kanskje det ja. Men merkelig med den kommentaren hans da? Han tar lite kontakt utenom våre møter, myes mindre enn før.

Likevel så burde du snakke med han om dette, da kan han i hvert fall få bestemme selv om han vil fortsette å se deg eller kutte ut det dere har. Det er mest rettferdig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...