Gå til innhold

"Hva er din fantasi?"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, kort forhistorie - jeg har en FF, som også er den eneste mannlige vennen jeg noen sinne har visst at jeg elsker. Vi har ikke romantiske følelser for hverandre, men sykt bra og spennende sex. Kommuniserer bra rundt det, og samtidig som vi er litt forskjellige, passer vi bra sammen. 

Jeg har akkurat flyttet for meg selv, og i den anledning skal vi selvfølgelig innvie leiligheten. Da vi stod og klinte her om dagen, mens han presset meg opp mot en vegg, sa han at "du skal få en hjemmelekse av meg - du skal bestemme deg for hvilken av dine seksuelle fantasier vi skal oppfylle."

Greia er bare at jeg er litt kjedelig sånn sett - jeg er med på omtrent alt, elsker å utforske og er ikke redd for å prøve nye ting. Kommer bare ikke på en eneste ting jeg kan kalle for en fantasi, som sånn sett er mulig å gjennomføre? Liker røff sex, litt spanking og kveling, men det vet han allerede. Derfor, kjære KG'ere, vil jeg gjerne vite hva dere hadde svart i min situasjon! Det nærmeste jeg har kommet på er at det hadde vært gøy å prøve å bli bundet opp, men det må jo være så mye mer. Go - go - go!

Anonymkode: bfb98...f0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Film det og send det til en eks du hater

Anonymkode: ea661...dba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trekant er min fantasi ;) 

Anonymkode: 31e8f...d58

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fantasi om at jeg har sex med noen kvinnelige stortingspolitikere i stortingssalen mens politikerne og kongefamilien ser på.

Anonymkode: 412f3...3ae

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min fantasi er at folk hadde sluttet med dette fantasisprøytet og heller vært tilstedeværende og levd i den virkelige verden. 

Hva dritt gjør det om man har fantasier? Hva skulle det vært godt for!?

Endret av QQbaby
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, QQbaby skrev:

Min fantasi er at folk hadde sluttet med dette fantasisprøytet og heller vært tilstedeværende og levd i den virkelige verden. 

Hva dritt gjør det om man har fantasier? Hva skulle det vært godt for!?

Er det gøy å være så ufyselig helle tiden ?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det gøy å være så ufyselig helle tiden ?

Hva mener du? Livet mitt er fint det hvis det var det du lurte på :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om å bli bundet godt fast av kjæresten i doggy, mens han sakte men sikkert gjør meg klar for analsex med glidemiddel og fingre. Selv om jeg er litt nervøs og motvillig roer han meg ned underveis 😉

Jeg fantaserer om at kjæresten skal playrape meg hvis jeg har gjort noe dumt

Jeg fantaserer om at kjæresten legger meg over fanget hans og spanker meg skikkelig!

Understreker at dette er fantasier, de er som regel drøye i mitt hode. Har ikke gjort noe av dette enda, vet heller ikke om jeg kommer til å gjøre det noen gang. 

Anonymkode: 1e355...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...