AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Har noe problem med at jeg lekker avføring. Det er veldig små mengder, men selv veldig lite gjør at jeg blir sår bak og så blir jeg også redd for at det skal komme mer. Noen ganger kommer det så mye at det kommer i trusa, men ikke vanligvis. Hva kan dette komme av, og er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? (Skal ta det opp med lege, men spør her først.) Anonymkode: 870f7...ddd
GulSitron Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Jeg fant noe info på nhi. Her kan du lese litt om det
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Analinkontinens tipper jeg, ganske vanlig men et tabu tema. Det er hjelp å få Anonymkode: 236e3...311
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 15 minutter siden, GulSitron skrev: Jeg fant noe info på nhi. Her kan du lese litt om det 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Analinkontinens tipper jeg, ganske vanlig men et tabu tema. Det er hjelp å få Anonymkode: 236e3...311 Takk for link. Det er nok ikke uvanlig, men ble veldig redd av å lese om behandlingsmetodene. Synes det høres veldig fælt ut (er ikke komfortabel med undersøkelser i underlivet). Jeg har tidligere brukt mye avføringsmidler da jeg har hatt spiseforstyrrelser, men har ikke brukt slikt på lenge. Hadde problem da jeg gikk på det, men så forsvant det og var borte lenge. Derfor synes jeg det er litt rart om det er grunnen til at det har kommet tilbake nå..? Anonymkode: 870f7...ddd
GulSitron Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for link. Det er nok ikke uvanlig, men ble veldig redd av å lese om behandlingsmetodene. Synes det høres veldig fælt ut (er ikke komfortabel med undersøkelser i underlivet). Jeg har tidligere brukt mye avføringsmidler da jeg har hatt spiseforstyrrelser, men har ikke brukt slikt på lenge. Hadde problem da jeg gikk på det, men så forsvant det og var borte lenge. Derfor synes jeg det er litt rart om det er grunnen til at det har kommet tilbake nå..? Anonymkode: 870f7...ddd Da er det nok normalt for din del st du har fått det. At muskulaturen der bak har blitt svekket pga avføringsmidler etc. Med tanke på undersøkelsen vil jeg at du skal tenke at denne legen har sett mange forskjellig rumper oh underliv, tror ikke de tenker noe over det. På samme måte som at jeg ikke tenker så mye over kroppene til de jeg steller på jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 På 13.7.2017 den 22.41, GulSitron skrev: Da er det nok normalt for din del st du har fått det. At muskulaturen der bak har blitt svekket pga avføringsmidler etc. Med tanke på undersøkelsen vil jeg at du skal tenke at denne legen har sett mange forskjellig rumper oh underliv, tror ikke de tenker noe over det. På samme måte som at jeg ikke tenker så mye over kroppene til de jeg steller på jobb. Synes bare det er så rart at det har blitt plagsomt nå, siden det har vært bra lenge. Jeg skal i alle fall ta det opp med legen, så kan det hende hun har noen tips å komme med uten å måtte undersøke meg som jeg kan prøve ut først. Anonymkode: 870f7...ddd
Gjest Sugemerke Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 Knipeøvelser er vel en av gå ting du kan drive med uten undersøkelse. Dog kan sykdom være årsaken til plagene dine, så jeg ville latt legen undersøke.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 Jeg har hatt det sånn. Lav fodmap-kosthold ble redningen. Anonymkode: 34192...8f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå