AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Jeg er tydeligvis en smule allergisk mot alt av pollen. Tar medisiner hver dag, og det holder plagene stort sett borte, bortsett fra litt kløe og nysing og sår nese som jeg kan leve med. Problemet mitt er at jeg føler meg så annerledes enn andre pollenallergikere. Tror de fleste jeg kjenner kan fortelle om en dag har mye pollen i luften. Jeg kjenner ingen forskjell om det er mye eller lite. De merker forskjell om de f.eks tar en tablett. Jeg merker ingen forskjell om jeg en dag glemmer å ta. Det må gå bortimot en uke før jeg merket av allergiplagene går i taket. Og da er det ikke nok å ta en tablett. Er det bare meg, eller er det flere som opplever det samme? Anonymkode: 830ba...ee8
Barcelonaandme Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Er ingen riktig måte å ha allergi på, og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene dine.
Solivagant Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Ja, jeg kjenner meg igjen. Men det finnes jo forskjellige grader av allergi også. Jeg har ekstremt kraftig allergi og har derfor skikkelig sterke symptomer også.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 Ja, folk er plaget i ulik grad, og det er også vanlig å "vokse av seg" allergi. Det skjedde med meg. Jeg reagerte på pollen helt til jeg ble 20, men etter dette har jeg ikke hatt noen som helst plager. Anonymkode: b33da...e2b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 Tviler på jeg vokser det av meg med det første, ble allergis for to år siden, da i en alder av 35. Anonymkode: 830ba...ee8
QQbaby Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 Det kan også være psykisk, må ikke nødvendigvis være noe fysisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå