hobbykokken Skrevet 13. juli 2017 #1 Del Skrevet 13. juli 2017 Lurer på hvordan ståa er etter det bildet hun la ut på insta. Noe nytt?😋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli 2017 #2 Del Skrevet 13. juli 2017 Aner ikke hvem de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katee Skrevet 13. juli 2017 #3 Del Skrevet 13. juli 2017 19 minutter siden, Honey Dew skrev: Aner ikke hvem de er Jon Arne Riise er en meget kjent norsk forballspiller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 13. juli 2017 #4 Del Skrevet 13. juli 2017 4 timer siden, hobbykokken skrev: Lurer på hvordan ståa er etter det bildet hun la ut på insta. Noe nytt?😋 Lurer jeg også på😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 13. juli 2017 #5 Del Skrevet 13. juli 2017 om underslaget? er det jar hun mener? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 13. juli 2017 #6 Del Skrevet 13. juli 2017 19 minutter siden, ninab82 skrev: om underslaget? er det jar hun mener? Kan se sånn ut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 16. juli 2017 #7 Del Skrevet 16. juli 2017 Hun legger jo ikke ut mye "personlig", men forrige gang noe lakk ut så kom det jo frem at det var noen år siden JAR hadde hatt noe kontakt overhodet med ungene sine som han har med henne, etter at han og nykonen la ut noe svada om hvor glad de var i ungene og gledet seg til å bruke tid med dem mens sannheten var at han lot det gå utover ungene at han ikke ville ha noe kontakt med henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 16. juli 2017 #8 Del Skrevet 16. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 16. juli 2017 #9 Del Skrevet 16. juli 2017 Står endel i tråden ovenfor her om oppførselen mot barna sine, desverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. juli 2017 #10 Del Skrevet 17. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. juli 2017 #11 Del Skrevet 17. juli 2017 På 16.7.2017 den 16.46, Infinitum skrev: Hun legger jo ikke ut mye "personlig", men forrige gang noe lakk ut så kom det jo frem at det var noen år siden JAR hadde hatt noe kontakt overhodet med ungene sine som han har med henne, etter at han og nykonen la ut noe svada om hvor glad de var i ungene og gledet seg til å bruke tid med dem mens sannheten var at han lot det gå utover ungene at han ikke ville ha noe kontakt med henne. Det ble skrevet både på blogg og i media at ekskona nektet JAR samvær, noe han og Louise var oppriktig lei seg for. Tidligere i år snappet Louise begge ungene i flere settinger, så at han har samvær med dem igjen i Ålesund gleder hvertfall meg. JAR strålte sammen med de minste! Mor til JAR har gått ut i media og kalt eksen for "helvete fra nord", så hvilke interne stridigheter som har pågått vet vi ikke. Grunnen til at det ble så krasst rett før bryllupet mellom LAR & JAR var jo fordi eksen ikke hadde signert og sendt inn skilsmissepapirene. Men det gikk jo i orden like før. Se og Hør slo jo opp dette med stor skrift at han "fortsatt var gift i England",noe som gjorde at han og Louise la Se og Hør for hat og nektet å samarbeide med dem i framtiden. Ser JAR og LAR er på ferie i USA nå. Er venn med henne både på face og snap. Hun legger kun bilder/snapper av seg selv. Hun skjermer sin mann 100%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 18. juli 2017 #12 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg vil anta jeg også ville ga vært "et helvete" om min eks hadde tatt ut skilsmisse når yngstemann var 3 måneder. For en mann! 👏👏👏 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 18. juli 2017 #13 Del Skrevet 18. juli 2017 43 minutter siden, Vipser skrev: Jeg vil anta jeg også ville ga vært "et helvete" om min eks hadde tatt ut skilsmisse når yngstemann var 3 måneder. For en mann! 👏👏👏 Nå vet ikke jeg hvorfor han ville ha skilsmisse, men hvis ekteskapet var dødt og han ikke var lykkelig, så er det vel ingen vits å være ilag? Eller burde han tatt ut skilsmisse når yngstemann var eldre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 18. juli 2017 #14 Del Skrevet 18. juli 2017 16 minutter siden, Snuppah00 skrev: Nå vet ikke jeg hvorfor han ville ha skilsmisse, men hvis ekteskapet var dødt og han ikke var lykkelig, så er det vel ingen vits å være ilag? Eller burde han tatt ut skilsmisse når yngstemann var eldre? Maria har selv skrevet på Instagram at hun selv tok ut skilsmisse etter Katie Price ringte henne og fortalte at han hadde hatt en affære med henne. Maria skrev dette i et innlegg på insta, som nå er fjernet. Katie Price har også skrevet om dette i boken sin (med ganske uflatterende beskrivelser av JAR sine evner i sengen) samt det er slått stort opp i engelsk media. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 18. juli 2017 #15 Del Skrevet 18. juli 2017 1 time siden, Akj skrev: Maria har selv skrevet på Instagram at hun selv tok ut skilsmisse etter Katie Price ringte henne og fortalte at han hadde hatt en affære med henne. Maria skrev dette i et innlegg på insta, som nå er fjernet. Katie Price har også skrevet om dette i boken sin (med ganske uflatterende beskrivelser av JAR sine evner i sengen) samt det er slått stort opp i engelsk media. JAR har vært på Katie Price? 😱 Det visste jeg faktisk ikke. Men for noen damer er det veldig status å ha seg med fotballspillere, merkelig nok. Utro er han og. Usj 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clementina Skrevet 18. juli 2017 #16 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, Akj skrev: Maria har selv skrevet på Instagram at hun selv tok ut skilsmisse etter Katie Price ringte henne og fortalte at han hadde hatt en affære med henne. Maria skrev dette i et innlegg på insta, som nå er fjernet. Katie Price har også skrevet om dette i boken sin (med ganske uflatterende beskrivelser av JAR sine evner i sengen) samt det er slått stort opp i engelsk media. Så råttent gjort!! Tenk å være utro mens din nybakte kone (de hadde vel ikke vært gift i mer enn 2-3 år??) går gravid med barnet ditt!! Jeg var faktisk så dum at jeg trodde han var en ålreit kar... Tenk å bli kalt "Helvete fra nord" av svigermor når mannen din har kn***et en av Englands mest tacky og harry puppemodeller Hadde følt meg så vanvittig ydmyket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 18. juli 2017 #17 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, Clementina skrev: Så råttent gjort!! Tenk å være utro mens din nybakte kone (de hadde vel ikke vært gift i mer enn 2-3 år??) går gravid med barnet ditt!! Jeg var faktisk så dum at jeg trodde han var en ålreit kar... Tenk å bli kalt "Helvete fra nord" av svigermor når mannen din har kn***et en av Englands mest tacky og harry puppemodeller Hadde følt meg så vanvittig ydmyket! Ja:/ hun er tross alt mor til to av hans barn. Synes det er ufattelig lavpannet av bestemor Rise å kalle henne h* fra nord, hun som er mamma til barnebarna hennes.... hva kommer de til å tenke når de vokser opp og oppdager hva bestemor kalte mammaen deres offentlig?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. juli 2017 #18 Del Skrevet 18. juli 2017 3 timer siden, Clementina skrev: Så råttent gjort!! Tenk å være utro mens din nybakte kone (de hadde vel ikke vært gift i mer enn 2-3 år??) går gravid med barnet ditt!! Jeg var faktisk så dum at jeg trodde han var en ålreit kar... Tenk å bli kalt "Helvete fra nord" av svigermor når mannen din har kn***et en av Englands mest tacky og harry puppemodeller Hadde følt meg så vanvittig ydmyket! KP har nok ikke problemer med å få seg et ligg, så synes det er rart hun ville ligge med han. Ikke så veldig kravstor mao. Men enig i det du sier. Jeg hadde nok gått ned i kjelleren og blitt helt ydmyket. Men noen som har lest boka? Hva sto det om JAR egentlig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 18. juli 2017 #19 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) 28 minutter siden, LeilaS skrev: KP har nok ikke problemer med å få seg et ligg, så synes det er rart hun ville ligge med han. Ikke så veldig kravstor mao. Men enig i det du sier. Jeg hadde nok gått ned i kjelleren og blitt helt ydmyket. Men noen som har lest boka? Hva sto det om JAR egentlig? Det sto at det var som å ha sex med en trådløs drill 😂 http://m.side3.no/--john-arne-riise-var-den-mystiske-elskeren-til-katie-price/3423263790.html http://metro.co.uk/2016/09/12/katie-price-reveals-fling-with-married-celebrity-he-was-like-a-cordless-drill-on-a-multi-speed-setting-6122611/ Endret 18. juli 2017 av Hummingbird2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. juli 2017 #20 Del Skrevet 18. juli 2017 4 timer siden, Hummingbird2 skrev: Det sto at det var som å ha sex med en trådløs drill 😂 http://m.side3.no/--john-arne-riise-var-den-mystiske-elskeren-til-katie-price/3423263790.html http://metro.co.uk/2016/09/12/katie-price-reveals-fling-with-married-celebrity-he-was-like-a-cordless-drill-on-a-multi-speed-setting-6122611/ Haha, huff da 🙊🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg