Gå til innhold

Noen med erfaring med nyrer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

veit ikke hvor jeg skal begynne men vi prøver. 

Jeg startet for 2 uker siden med sterke smerter bak ryggen. Etter mye pøver ville legevakten ha meg på antibiotika da de mistenker nyrebekkenbetennelse og uvi. 

Fremdeles etter nesten 7 dager med kur så kan jeg kjenne det stikker ut ved urinrøret. Legger til at det har blitt mye bedre, nå kan jeg tisse uten at jeg må anstrenge meg så. 

Men for bare 3 dager siden begynnte jeg med frysninger.. og da mener jeg sikkelig frysninger. Jeg må legge meg under dyna men fremdeles ligger jeg og rister. Jeg har ikke feber så ble litt undrende :) 

noen som har gode svar tro? Opplevd liknende? 

Skal forøvrig innom legen i morgen. Og venter CT undersøkelse. 

Anonymkode: 8e8c0...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spoiler

Kan være noe så enkelt som at medisinen du har fått ikke tar alle bakterier. Det har skjedd meg og fikk da noen andre og ble bra veldig fort. Ring legevakt og hør med de.

AnonymBruker
Skrevet

Undrene til at kroppen er så kald til tross for  at ligger under dyna. Min datter tok på meg og kjente selv at jeg hadde iskalde hender 😳 Kroppstemperatur må jo ha falt betraktelig... 

er det medisinene tro? 

Får nok nye medisiner på kontroll i morgen :) 

Anonymkode: 8e8c0...e27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte også prøve to andre typer antibiotika for at jeg skulle bli bedre :)

Anonymkode: 9465b...787

AnonymBruker
Skrevet

Få legen til å sjekke om det er blodforgiftning. Min mor hadde de samme symptomene når hun hadde nyrebekkenbetennelse og uvi, og hun fikk påvist blodforgiftning. 

Anonymkode: 79b82...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...