AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Prøver også her.. Har for få mnd siden (feb) kommet ut av et laaangt forhold (ekteskap).. Jeg elsker min nye tilværelse som singel, og føler ikke at jeg er helt klar for å gå inn i et nytt forhold.. Og nå har jeg møtt en utrolig kjekk mann som heller ik er klar for et forhold, men hvor det er stor gjensidig tiltrekning!! Han har klart sagt at at han ik er klar for et forhold, men at han gjærne vil bli kjent med meg og er veldig åpen for en "flørt" (jeg leser sex mellom linjene her!) Men iom at jeg har vært i forhold siden tenårene har jeg aldri hatt et slikt forhold... så kan noen fortelle meg om egne erfaringer når det kommer til slike forhold som kun bygger på sex? Jeg er litt skeptisk iom at jeg aldri har gjort noe slikt før, og jeg er redd for at jeg skal utvikle følelser for han etterhvert om jeg ikke klarer å skille mellom det fysiske og det emosjonelle.. Helt til slutt må jeg si at det virker veldig spennende og jeg har faktisk veldig lyst!! Anonymkode: 6c053...833
Blod Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Det kan gå bra, og det kan gå til helvete. Sjansen er stor for at en av dere vil få følelser, men det kan jo hende det går bra også. Prøver du ikke får du aldri vite Det er ihvertfall kjempeviktig å ha en åpen dialog rundt dette, så dere alltid vet hvor dere har hverandre og så ingen av dere ender opp med å bli såret 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå