Gå til innhold

Erfaring med match.COM?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

379 kr for å lese mld en mnd! Dyrt! Verdt det? Ser at 30 stykker har lagt meg til som favoritt (?) siden igår. Men vet ikke om det er verdt å betale for å se det? Jeg kan vel lese noen mld uten abonnementet?

Anonymkode: 2b9fb...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke lese meldinger uten abonnement. 

Anonymkode: 6b7cd...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

match er laget bare for å tjene penger for de som driver det.

Hvis man er seriøst ute etter en kjæreste så er kanskje ikke 379,- kr så mye å betale? Da får du sjansen til å ta kontakt med andre også, og så får du sikkert flere meldinger etterhvert. Så blir det ikke 379 pr melding i hvert fall...

Jeg hoppa glatt over å ha profil der fordi alt koster, det er bedre på sukker, for der kan du i hvert fall lese meldinger du får og kan sende tilbake hvis mottakeren har betalt. Blir litt som å snylte, men det er allikevel en bedre tjeneste enn match. 

Anonymkode: e87bd...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte ikke dette med sukker.. Må man bli betalende medlem for å se profilen til andre? eller holder det at begge "liker" hverandre? Er alle der inne betalende medlemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan se alle profiler på sukker uten å være betalende medlem. Du kan også sende "flørter" til alle, men du får ikke skrevet noen egne meldinger før de evt. svarer på flørtene dine og svarer tilbake. Og de som du sender flørter til må være betalende medlem for å sende meldinger.

Dersom du er ikke-betalende og du sender flørt til en ikke-betalende så får den bare sett at den har fått en flørt, men må betale for å evt sende melding. 

Anonymkode: e87bd...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse sidene er jo laget for at man skal betale.. Det er lite å få ut av det gratis. Men samtidig gir det jo en mulighet til å treffe noen i samme situasjon, så da er det kanskje greit å betale litt for?

 

Anonymkode: 3f730...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyrt og dårlig, og et helvete å avbryte abonnement...

Anonymkode: db9f0...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller burkt tinder det er gratis.

Anonymkode: a6e71...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mach er det ikke mange betalende medlemmer heller. Ville heller brukt sukker, eller møteplassen.

Anonymkode: e8adc...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Match for noen år siden.Gikk lei.Så tok jeg en liten titt igjen nylig og der var jammen meg de samme trøtte trynene ennå.

 

Haha da måtte jeg le .

Kom meg fort ut og har ingen plan om å bli medlem igjen.

Anonymkode: 8c4bc...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...