Gå til innhold

Bil med plass til to barnesete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har et barn til på vei og må ha større bil. Har nå en Golf stasjonsvogn og mannen kan ikke sitte i passasjersetet siden barnesetet tar så stor plass. Når vi da får nummer to betyr det at mannen verken kan sitte på eller kjøre bilen (med mindre vi setter barnesete nr. 2 i midten? Men det tror jeg ikke det er plass til) 

Hvilke biler har god plass i baksetet til to barneseter uten at føreren må dytte setet helt fram? Når jeg googler det kommer det kun opp artikler om hvilke biler som har plass til tre barneseter i bredden, men her er det lengden som er utfordringen. 

Har VW Passat god plass til barneseter i baksetet? I følge artiklene jeg fant er kanskje også Skoda Superb et alternativ, men hva annet finnes? 

Anonymkode: 931df...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skoda Superb.

Den har plass til tre seter i bredden, men den har også særs god plass i lengden! Min mann er høy og han har ingen problemer med å sitte i førersetet med et barnesete bak seg. Alle som sitter på kommenterer hvor god benplass bilen har. =)

Anonymkode: 1eb59...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjører mannen. Volvo v50. Kunne ikke ha barnesetet bak ham. Han er nesten 2 m lang.. så jeg med mine små 160cm må sitte foran barnesetet. 

Det gikk helt greit å ha fremovervendt barnesete bak ham. Men bilen tar fint 2 seter.

Anonymkode: 3e7c3...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford s max eller Skoda suberb. 

Har Ford focus som bil nr to, har to barneseter der men mannen i huset sitter ikke behagelig foran. 

VW passat har også sedan som er veldig romslig i kupeen, men den er verre for barnevogn osv. Men god bagasjeplass. 

Anonymkode: d1ad2...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...