Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Er det egentlig mulig å få til? Altså at man ikke kjenner noe som helst tegn til hårstubber etter å ha barbert underlivet? Hvis man skal få til dette må man vel vokse? En barberhøvel klarer vel ikke dette. Hvis man skal få til dette må man vel i såfall barebere seg "hele" tiden og sitter igjen med røde prikker?
Gjest Virvar Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 _Helt_ glatt blir det vel ikke med høvel. Man vil om man stryket mot hårene kjenne litt stubber kanskje. Men ellers så blir det bra nok synes jeg Høvel annenhver dag er ok her. Voks her jeg ikke prøvd, og tør heller ikke. Huff AU :o
Gjest Turi Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Brazilian Wax. Har du prøvd, eller er det et ord du har lært på KG (NB! I dont really wanna know )
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Blir glatt med voks ja. Bortsett fra samme dagen man gjør det...da er det rødt og nuppete..!
Tusenfryd Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Har du prøvd, eller er det et ord du har lært på KG (NB! I dont really wanna know ) Ærru gæern, jeg har da aldri prøvd det der. men det er visst svært populært og jeg har lært på KG at det er det eneste som får deg helt glatt. Ved å skrive det, tenkte jeg at noen erfarne her inne kunne følge opp.
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 epilator funker bra på meg, hårene blir borte i mange uker:)
-Fisken- Skrevet 9. januar 2005 #9 Skrevet 9. januar 2005 epilator funker bra på meg, hårene blir borte i mange uker:) Epilator der nede er au!
Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2005 #10 Skrevet 9. januar 2005 Kunne absolutt tenke meg brazilian wax, men har ikke turt enda... Lurer på om jeg skal smøre inn hele området med ibux-gele først i så fall
Gjest Aurélie Skrevet 9. januar 2005 #11 Skrevet 9. januar 2005 Jeg tør ikke bruke voks nedentil. Høvel fuker veldig fint på meg. Testa ut Veet hårfjerningskrem en gang. Ble babymyk, men illrød..og det svidde som et uvær.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #12 Skrevet 9. januar 2005 en må lide litt for skjønnheten:) og sååå vondt er det ikke, iallfall 10 ganger bedre enn voks
*SOL* Skrevet 9. januar 2005 #13 Skrevet 9. januar 2005 Prøvde å vokse meg selv en gang Selvpining er ingenting for meg! Få en veninne til å hjelpe deg og bind hendene dine fast på ryggen så du ikke skader henne.
Fru Blå Skrevet 10. januar 2005 #14 Skrevet 10. januar 2005 Jeg bruker pinsett og napper bort i trekanten, men jeg ønsker meg en epilator så jobben skal gå raskere. Resten av hårene bruker jeg høvel på. Det er viktig å bruke en mild skrubb så du unngår inngrodde hår når du napper, f.eks. sukker blandet med intimsåpe.
Minerva Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Joda, alt går med en skarp kniv (høvel) og en god porsjon skum/olje og tålmodighet...
Veronic Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 Mulig jeg er helt uopplyst :oops: men hva er en epilator? Et tips jeg fikk for å ungå røde prikker/nupper er å spraye forsiktig med litt parfyme etter barbering. Svir et kort øyeblikk, men har i hvert fall funka kjempebra på meg
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 om jeg ikke tar helt feil så er vel en epilator en slik maskin som ryker opp hår-jævlene med rota og holder det overkjørte området mykt og hårfritt. parfyme? kan vel ikke anbefales til hvem som helst, ser for meg at det kan være drepern for dem med sensitiv hud
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 Jeg bruker pinsett og napper bort i trekanten' date='[/quote'] :o Bruk av pinsett der nede er nødt til å gjøre skrekkelig vondt!
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #20 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har prøvd epilator, men det er så vondt at det går ikke i mer enn 30 sek av gangen. Gikk på apoteket for å kjøpe Emla-krem, men det var visst på resept. Gidder ikke akkurat å gå ens ærend til legen for å få resept på det. Er det noen som har tips om andre hud-bedøvende kremer jeg kan ha på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå