AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Rundt 9 juni hadde jeg sex hvor han kom inni meg. 4-5 dager før dette hadde jeg glemt min første pille ever, og hadde rett og slett glemt det av den dagen jeg hadde sex. Har prøvd å telle tilbake på kalenderen, for jeg klarer ikke huske om jeg var i uke 1 eller 2 på brettet da jeg glemte pillen. Husker jeg hadde menstruasjon rundt 28 mai sist, begynte på nytt brett den dagen. Rundt 1-2-3-4 juni glemte jeg en pille. Jeg er ganske sikker på at det var i uke 1 på brettet. Og hadde da ubeskyttet sex 5-6-7 dager etter en glemt pille. Nå er jeg på pillefri uke igjen, og mensen har vært veldig rar. like før den pillefrie uken begynte jeg å blø ganske mørkt blod, og nå i den pillefrie uken har jeg blødd mindre enn normalt, og blodet er både ferskt og uferskt. Ganske mørkt for det meste. Men har hatt litt blødninger i snart en uke nå, men som sagt, blodet er ikke ferskt. Kan jeg være gravid? Jeg er faktisk livredd.. 20 år og student og har ikke tid til et barn nå, som såvel er ønsket selvsagt, men det passer dårlig nå.. Anonymkode: 08c8b...e17
altflyter Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Vi kan umulig vite om du er gravid eller ei. Bare en test kan bekrefte eller avkrefte det 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Selvsagt skal jeg ta en test, men jeg trengte bare å vite om råd og erfaringer. Anonymkode: 08c8b...e17
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Ta en test for å være sikker, men om det kan være litt til ro, så husker jeg at jeg hadde mye lettere blødninger på Yasmin. Tipser deg også om å ta med deg pillene over alt du går og at du har alarm på mobilen. Men som sagt, ta en test for å være sikker. Anonymkode: a85c0...51f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta en test for å være sikker, men om det kan være litt til ro, så husker jeg at jeg hadde mye lettere blødninger på Yasmin. Tipser deg også om å ta med deg pillene over alt du går og at du har alarm på mobilen. Men som sagt, ta en test for å være sikker. Anonymkode: a85c0...51f jeg går på yasmin og har gjort det siden desember. har faktisk opplevd smerter og større blødninger enn da jeg gikk på loette, og denne gangen har jeg hatt mindre smerter og mindre blødninger. Kjøper en test i morgen TS Anonymkode: 08c8b...e17
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Ja, du er gravid med femlinger Anonymkode: 91994...40d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå