Kalevala Skrevet 13. juli 2017 #21 Skrevet 13. juli 2017 Katten vår gjemte de nyfødte kattungene i foret under sofaen. Det tok en stund før vi forstod hvor de var. Men nå skjønte jeg at du er sikker på at hun gikk ut, så de er nok ikke der. Ønsker deg lykke til med letingen og håper å få høre hvordan det går.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #22 Skrevet 13. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert. Katter kan være ganske dumme. Min katt skulle flytte ungene en gang, så ble hun skremt av en bil da hun gikk over veien, hun slapp kattungen rett ned og løp, og jeg måtte redde ungen hennes. I begynnelsen drevhun også så satte seg på ungene sine, uten å forstå hva som skrek så fælt under rumpa hennes. Så nei, ikke alle katter blir gode mødre. Anonymkode: d2a90...cf7 Uff, dette er en tragisk tråd, så man burde ikke le, men Anonymkode: d2e97...de5 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #23 Skrevet 13. juli 2017 På 7/12/2017 den 15.47, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Anonymkode: bad4a...463 Hæ?? Det er TS sin skyld at hun ikke passet på! De er sikkert døde nå. Og hvem f er det som ikke kasterer? Kom ikke og jug og si TS skulle ha alle kattungene! Håper de kommer til rette, men ALDRI vær så skjødesløs igjen Anonymkode: bc0c0...7ab 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #24 Skrevet 13. juli 2017 5 timer siden, Kalevala skrev: Katten vår gjemte de nyfødte kattungene i foret under sofaen. Det tok en stund før vi forstod hvor de var. Men nå skjønte jeg at du er sikker på at hun gikk ut, så de er nok ikke der. Ønsker deg lykke til med letingen og håper å få høre hvordan det går. Kan du forklare hvorfor du ikke kastrerer? Anonymkode: bc0c0...7ab 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #25 Skrevet 13. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare hvorfor du ikke kastrerer? Anonymkode: bc0c0...7ab Sikkert fordi det er så søtt med kattunger og blablabla...... Anonymkode: b6504...87e 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #26 Skrevet 13. juli 2017 Den tråden her fikk meg til å grine!! Håper ungene har det bra, ts😓 Anonymkode: 3a727...856 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #27 Skrevet 13. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi det er så søtt med kattunger og blablabla...... Anonymkode: b6504...87e Nettopp sukk. Og det er avskyelig umoralsk Anonymkode: bc0c0...7ab 4
Gjest NotNaomi Skrevet 13. juli 2017 #28 Skrevet 13. juli 2017 Hvorfor tok hun dem med ut? Jeg lurer litt på det. Har hatt katt med unger og moren gikk ut og inn som hun ville med verandadør åpen hele sommeren. Hun tok aldri med ungene ut. Det er instinkt å beskytte dem,og tror neppe hun har lagt dem på noe farefullt sted da. Dyr har instinkter,og det er en grunn til at de gjemmer ungene der de gjør.
Kalevala Skrevet 14. juli 2017 #29 Skrevet 14. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare hvorfor du ikke kastrerer? Anonymkode: bc0c0...7ab Ah, ja det kan jeg. Dette skjedde da jeg var ca. 15 år. Det er 30 år siden. Vi bodde på gård, og hadde alltid minst en katt. De ble ikke kastrert/sterilisert, men fikk P-piller. Jeg vet ikke helt hvor vanlig det var med kastrering den gangen. Det var uansett foreldrene mine som hadde ansvar for det. Nå har jeg egen katt. Den er kastrert, chippet, vaksinert og får jevnlig ormkur og flåttmiddel. 12
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #30 Skrevet 14. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Det er TS sin skyld at hun ikke passet på! De er sikkert døde nå. Og hvem f er det som ikke kasterer? Kom ikke og jug og si TS skulle ha alle kattungene! Håper de kommer til rette, men ALDRI vær så skjødesløs igjen Anonymkode: bc0c0...7ab Ja men nå prøver faktisk Ts å finne dem! Det er ikke sånn at hun driter i dem! Du kan slutte å være så helvetets nebbete mot folk!!! Anonymkode: bad4a...463 14
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #31 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men nå prøver faktisk Ts å finne dem! Det er ikke sånn at hun driter i dem! Du kan slutte å være så helvetets nebbete mot folk!!! Anonymkode: bad4a...463 Åhh så fantastisk snill da du- er verdt en gullmedalje! At etter fullstendig skjødesløs behandling av nyfødte kattunger er såå flink og ser etter de. Anonymkode: bc0c0...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #32 Skrevet 14. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åhh så fantastisk snill da du- er verdt en gullmedalje! At etter fullstendig skjødesløs behandling av nyfødte kattunger er såå flink og ser etter de. Anonymkode: bc0c0...7ab Megge Anonymkode: bad4a...463 14
LeilaS Skrevet 14. juli 2017 #33 Skrevet 14. juli 2017 Kan det være at noen har funnet de ute og tatt de med inn? Heng opp på plakater overalt og legg ut annonse på FB. 3
Anciol Skrevet 14. juli 2017 #34 Skrevet 14. juli 2017 Sønnen min fant et kull kattunger ute under ripsbuskene , som jeg umiddelbart tok i hus, det viste seg at kattungene tilhørte en klassevennine av min sønn, hun og familien hadde lett etter de over alt, så lå de under mine ripsbusker,. Så du skal ikke se bort ifra at en eller annen har funnet kattungene og tatt de hjem til seg! Slik barn gjør når de finner kattunger ute;) 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #35 Skrevet 14. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Megge Anonymkode: bad4a...463 Javel,,😂 det er en million ganger verre de som svikter katter og generelt opptre som mærrer. Men, i stedet for å ta til seg dette og prøve hardere, sutr og grin , så fokuser på avsenderen. Kanskje projisere disse følelsen som bygger seg opp i de og skjerpe seg istedet. Try harder! Anonymkode: bc0c0...7ab 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #36 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Javel,,😂 det er en million ganger verre de som svikter katter og generelt opptre som mærrer. Men, i stedet for å ta til seg dette og prøve hardere, sutr og grin , så fokuser på avsenderen. Kanskje projisere disse følelsen som bygger seg opp i de og skjerpe seg istedet. Try harder! Anonymkode: bc0c0...7ab Haha, Ok. Hvis du tror at noen tar deg seriøst når du roper å skriker så jævlig om at alle her inne er dyremisshandlere fordi de har et annet syn en deg så vær så god lev i troen. Du er ikke en fasit selv om du prøver å fremstå som det. Anonymkode: bad4a...463 7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #37 Skrevet 15. juli 2017 Fortsatt ikke funne de? Skal ikke se bort ifra at noen kan ha tatt de inn. Gå på dører i nabolaget og spørr? Anonymkode: a6723...514 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #38 Skrevet 15. juli 2017 Jeg lurer på hvordan det går... Kan du oppdatere oss TS? Anonymkode: 5c508...a93 1
Rumle Skrevet 15. juli 2017 #39 Skrevet 15. juli 2017 Hvordan gaar det Ts? Har du snakket med naboer og andre i naeromraadet og hoert om de kan sjekke uthus og garasjer osv? Det er jo alltid en mulighet for at pusemor kan ha flyttet de inn et slikt sted mens en doer har staatt aapen, og saa kan det ha blitt lukket.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #40 Skrevet 16. juli 2017 Hvor er ts blitt av? Håper du har funnet de og ikke lar døren stå åpen så de forsvinner igjen. Anonymkode: dce1c...daa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå