AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Hei! Jeg har lyst til å gjøre noe litt ekstra digg for kjæresten min i helga, har ikke sett ham på en stund og tenkte det hadde vært gøy! Desverre er jeg veldig lite kreativ, er det noen som har noen tips? Noe dere gjør som dere vet typen deres liker eller noe nytt jeg kan prøve? Anonymkode: 9f185...f28
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har lyst til å gjøre noe litt ekstra digg for kjæresten min i helga, har ikke sett ham på en stund og tenkte det hadde vært gøy! Desverre er jeg veldig lite kreativ, er det noen som har noen tips? Noe dere gjør som dere vet typen deres liker eller noe nytt jeg kan prøve? Anonymkode: 9f185...f28 Få ei venninne til å binde deg fast toppløs i en stol eller noe rett før han kommer fra jobb Anonymkode: 3a8f3...625 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Sexy undertøy? Håndjern? Helt umulig å vite hva typen vil like, siden det er så individuelt. Anonymkode: 6c9bf...115
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå