AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Kutta nylig ut kontakten med en vinglete type, fordi han ikke ønsket et forhold akkurat nå. Vi datet i 3-4 måneder. Det var ikke slik at jeg ikke kunne vente, men han behandlet meg vel egentlig ikke så veldig bra.. Spesielt ikke mot slutten. Han sa han hadde følelser for meg, men jeg vet ikke om jeg tror på det. Jeg tenker på han ofte.. og tar meg selv i å savne han. Ønsker at han skal sende en melding. Veldig teit, jeg vet det! Uansett, forrige uke spurte han plutselig om jeg ville møte han igjen om noen måneder. Jeg skulle aldri ha svart, men jeg sa vel 'indirekte' ja. Har understreket tidligere at jeg ikke ønsker noe kontakt. For hvorfor skal vi møtes igjen om noen måneder? Tviler på at ting er annerledes.. Og igår RINGTE han meg, samt sendte en melding hvor han sa han ikke 'mente' å ringe. Jeg vil egentlig bare komme meg over han. Og jeg har som jeg sa, sagt til han at jeg ikke ønsker kontakt. Føler at han ikke respekterer meg når han kontakter meg. Han kunne jo bare ha droppa å sende melding! Jeg har jo sletta nr hans, samt sosiale medier. Hver gang han tar kontakt, føler jeg at jeg er tilbake på dag én av å komme meg videre. Bør jeg sende en melding og be han la være å ta kontakt? Eller bare la være? Anonymkode: d568d...1d3
Mamasitas Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Stakkars deg, ser jo mellom linjene at du har litt lyst, og skulle så gjerne ønske... Men han har skuffet deg så mange ganger tidligere. Hvorfor vente på noen som behandler deg "litt" bra, eller ikke bra i det hele tatt.. Når du en dag kan møte noen du virkelig klikker sammen med, der følelsene er så gode fra begge parter. Gjensidig forelskelse, det finnes ikke noe bedre enn den følelsen. Kanskje han ikke helt tør å være oppriktig mot, ikke minst deg, men også seg selv og sine følelser. Menn er jo vinglete når de ikke tør å kjenne på hva kroppen og hjertet egentlig vil.. Fordi menn tror de ikke trenger å føle ting😂 La han være, kanskje blir han å innse at hvis han skal nå deg, så må han gå "all in". Han "mente ikke" å ringe deg, særlig.. La han modne, få tenkt, kanskje oppdager han et savn, som kan få han til å virkelig oppdage sine følelser for deg (Eller ikke. Det er også greit om han gjør det, da lar han deg være, og du kan føle deg frigjort) Lykke til 💜 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 53 minutter siden, Mamasitas skrev: Stakkars deg, ser jo mellom linjene at du har litt lyst, og skulle så gjerne ønske... Men han har skuffet deg så mange ganger tidligere. Hvorfor vente på noen som behandler deg "litt" bra, eller ikke bra i det hele tatt.. Når du en dag kan møte noen du virkelig klikker sammen med, der følelsene er så gode fra begge parter. Gjensidig forelskelse, det finnes ikke noe bedre enn den følelsen. Kanskje han ikke helt tør å være oppriktig mot, ikke minst deg, men også seg selv og sine følelser. Menn er jo vinglete når de ikke tør å kjenne på hva kroppen og hjertet egentlig vil.. Fordi menn tror de ikke trenger å føle ting😂 La han være, kanskje blir han å innse at hvis han skal nå deg, så må han gå "all in". Han "mente ikke" å ringe deg, særlig.. La han modne, få tenkt, kanskje oppdager han et savn, som kan få han til å virkelig oppdage sine følelser for deg (Eller ikke. Det er også greit om han gjør det, da lar han deg være, og du kan føle deg frigjort) Lykke til 💜 Tusen takk for fint og oppriktig svar Ja, det er helt sant at jeg egentlig håper litt.. Dessverre. Tviler på at han kommer tilbake.. Derfor det er så veldig vanskelig når han prøver å kontakte meg igjen. Og det du sier om gjensidig forelskelse er jo også helt riktig! Alle fortjener en som virkelig vil ha en, ikke en sånn "halvveis"-greie. Jeg føler egentlig at han fyren tok meg som for gitt, og at jeg var hans kosevenninne, selv om han fortalte meg at "jeg var så mye mer". (Liksom). Jeg var også redd for at han skulle finne en annen, og er det fortsatt. Derfor vil jeg egentlig bare ha ting avslutta Jeg vil føle meg frigjort! Jeg følte meg egentlig så glad og fri da jeg avsluttet det, og når han tar kontakt kommer tvilen tilbake. Jeg har egentlig lyst til å sende han en melding, hvor jeg ber han la meg være ifred. Men som du sier bør jeg kanskje bare la det være? Er bare så redd for at han kontaker meg igjen, også fortsetter samme greia. Anonymkode: d568d...1d3
Mamasitas Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for fint og oppriktig svar Ja, det er helt sant at jeg egentlig håper litt.. Dessverre. Tviler på at han kommer tilbake.. Derfor det er så veldig vanskelig når han prøver å kontakte meg igjen. Og det du sier om gjensidig forelskelse er jo også helt riktig! Alle fortjener en som virkelig vil ha en, ikke en sånn "halvveis"-greie. Jeg føler egentlig at han fyren tok meg som for gitt, og at jeg var hans kosevenninne, selv om han fortalte meg at "jeg var så mye mer". (Liksom). Jeg var også redd for at han skulle finne en annen, og er det fortsatt. Derfor vil jeg egentlig bare ha ting avslutta Jeg vil føle meg frigjort! Jeg følte meg egentlig så glad og fri da jeg avsluttet det, og når han tar kontakt kommer tvilen tilbake. Jeg har egentlig lyst til å sende han en melding, hvor jeg ber han la meg være ifred. Men som du sier bør jeg kanskje bare la det være? Er bare så redd for at han kontaker meg igjen, også fortsetter samme greia. Anonymkode: d568d...1d3 Som jeg ser det så er det mye verre å ikke få et svar, enn å vite at personen tok seg faktisk tid til å skrive deg meldinga, tross alt Men det er min mening! Hva enn du gjør må du huske å ta vare på deg selv Ønsker deg lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 Han holder deg på gress mens han dater en annen, dessverre. Kutt all kontakt med han her. Så lenge du svarer så bygger du opp hans ego. Et realt avslag og du viser at du ikke er interessert lenger vil få ham til å se at han ikke kan leke med deg. Anonymkode: b1bdf...c3f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 8 timer siden, Mamasitas skrev: Som jeg ser det så er det mye verre å ikke få et svar, enn å vite at personen tok seg faktisk tid til å skrive deg meldinga, tross alt Men det er min mening! Hva enn du gjør må du huske å ta vare på deg selv Ønsker deg lykke til! Er egentlig litt enig i at det beste hadde vært om jeg ikke sa noe. Men sendte han en melding istad hvor jeg sa han ikke skulle kontakte meg noe mer. Jeg bare ønsker ikke at han sender melding når jeg er på vei til å komme over han. Og jeg er enig, det viktigste er at man tar vare på seg selv Nå SKAL han respektere ønsket mitt.. Anonymkode: d568d...1d3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Det å sende melding om at han ikke skal kontakte deg lyser desperasjon, og han vet godt hvor han har deg. Egoet hans øker. Kutt all kontakt, ikke svar på eventuelle telefoner eller meldinger. Han skjønner at du higer etter kontakt, ikke bra. Anonymkode: b1bdf...c3f
EvaLena Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 Spoiler Blokker han, da viser du at du ikke er til å leke med.
Strixvaria Skrevet 13. juli 2017 #9 Skrevet 13. juli 2017 Kutt kontakten og slett og blokkér ham fra telefon og sosiale medier, så er du kvitt hele problemstillingen. Hadde han virkelig vært interessert hadde han ikke datet deg i flere måneder for så å dra frem "vil ikke ha et forhold akkurat nå"-kortet. Og det vet du selv også Du fortjener bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #10 Skrevet 13. juli 2017 Snedig gjort av ham da. Sette deg på "on hold" frem til han finner ut av det nye han holder på med. For han vet at du venter. Funker det ikke med hun nye så kommer han tilbake, for en kort periode, frem til noe nytt og spennende kommer hans vei...beklager, fyren er en real dust, og du kaster bort en fin sommer på ham. Kom deg ut, date nye menn, nyt livet Anonymkode: b1bdf...c3f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå