AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Hvor kan jeg shoppe i roma uten å måtte bruke en formue? Kom gjerne med spesifikke butikker, markeder etc. Anonymkode: f6695...89d
Gjest morhjertegod Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Spørs hva du er ute etter. Det er ikke de typiske shoppingsentrene man finner i andre byer, finnes sikkert noen men ikke mange. Du finner en del dyre designer butikker, med spes typ klær og de typiske designer merkene. Jeg har kjøpt en del sko der, også til mine barn. Mange turist butikker, med suvenier osv. Tror kanskje om du oppsøker steder av Roma, der ikke turistene florerer, så kan du finne noen skatter.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 På 12.7.2017 den 23.19, morhjertegod skrev: Spørs hva du er ute etter. Det er ikke de typiske shoppingsentrene man finner i andre byer, finnes sikkert noen men ikke mange. Du finner en del dyre designer butikker, med spes typ klær og de typiske designer merkene. Jeg har kjøpt en del sko der, også til mine barn. Mange turist butikker, med suvenier osv. Tror kanskje om du oppsøker steder av Roma, der ikke turistene florerer, så kan du finne noen skatter. Takk for tips. Er ikke ute etter å shoppe pradavesker til 5000kr. Ute etter normal shopping, kanskje de har lignende butikker som Match, Klara og Vero moda. Vil gjerne kjøpe fine klær som ikke man får kjøpt i norge ts Anonymkode: f6695...89d
Gjest Overrasket Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Via del Corso fra Piazza del Popolo til Piazza Colonna. F.eks. Promod, det er vel fortsatt ikke i Norge, tror jeg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå