Gå til innhold

.asdf


Brannslangen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, nei!!! Verden går heldigvis fremover på noen punkter. Det er bare visse steder på landet det er krise å være homofil. Min sønn skulle klart å være homo uten for mye trøbbel, i miljøet her vi bor i Oslo. Men hvis ultralyden kunne se om han ble en dømmende drittsekk... Hm, nei, forresten, det er foreldrene til folk som er dømmende som har gjort elendig jobb! Mine barn lærer å se på homofili som naturlig.

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol

Hva faen? Nei. 

Folk som deg er grunnen til at homofile har det vanskelig. 

Endret av GulSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Jeg ville heller brukt den kunnskapen til å forberede meg på å oppdra et barn som kan komme til å møte litt andre utfordringer enn de fleste gjør i oppveksten sin 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ønsket å bli spart ved å bli tatt livet av om jeg var homofil... så nei

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig ikke! Verden går heldigvis fremover. Det er opplærte holdninger som kan gjøre det vanskelig for homofile. Så lær barna dine å respektere alle, så slipper noen å få et vondt liv.

Anonymkode: 2f750...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei selvfølgelig ikke! Merker at jeg hadde syntes det var veldig hyggelig om sønnen min viste seg å være homo, alle homsene jeg kjenner har så godt og nært forhold til mammaen sin:)

Anonymkode: 9e645...c2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden. 

Derimot hadde jeg brukt god tid på å ruste oss for det ungen kanskje måtte oppleve, i form av å vite h ordan jeg skulle kommunisere med hen og hvordan jeg skulle hjulpet hen gjennom kriser. 

Anonymkode: 2edd1...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Herregud!

Men et idiotfilter hadde tydeligvis vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Herregud, nei!!! Verden går heldigvis fremover på noen punkter. Det er bare visse steder på landet det er krise å være homofil. Min sønn skulle klart å være homo uten for mye trøbbel, i miljøet her vi bor i Oslo. Men hvis ultralyden kunne se om han ble en dømmende drittsekk... Hm, nei, forresten, det er foreldrene til folk som er dømmende som har gjort elendig jobb! Mine barn lærer å se på homofili som naturlig.

+1.

Jeg er glad jeg fikk leve for å si det sånn. Har dessuten aldri opplevd problemer pga min legning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! For en tanke! Jeg har sagt til mine tre barn fra de var små at noen damer er kjærester med damer, og noen menn med menn, og det er like ok som mann og kvinne. Om en av dem var homofil tror jeg ikke det hadde vært noe skam for dem å si det. Nå virker det ikke slik, men jeg hadde ikke bekymret meg noe om en eller flere viste seg å være homofil. Dette er 2017, ikke 1950! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hæ..? Er du helt gæren??

Anonymkode: 6c722...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ungene med på Oslo Pride hvert år, og de har en onkel som er samboer med en annen onkel. Jeg gjør alt jeg kan på mange områder og vedrørende homofili så jobber jeg for at de ikke skal føle det er vanskelig og umulig å eventuelt komme ut av skapet ovenfor sine foreldre, samt at de ikke skal være blant barna som erter og mobber homofile. 

Jeg har like lite grunn til å velge bort et homofilt barn som jeg har for å velge bort et barn med blondt hår eller med nærsynthet. Friske, deilige unger tross briller, hårfarge, kjønn eller seksuell preferanse. 

Anonymkode: 98938...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. Grunnen til at det er stigma rundt homofili er folk som deg som skaper et stigma ved å dømme. Mine barn, homofile eller ei, skal bli oppdratt slik at de ser på homofile som fullstendig likeverdige med heterofile. De skal ikke se på det som unormalt, eller noe å skamme seg for, de skal se på det som helt vanlig. 

Anonymkode: 39287...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Springfjær

Hadde ikke testet i utgangspunktet. Hadde kjæresten min krevd noe sånt (som du tydeligvis ville gjort) så hadde jeg gått fra han på flekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Brannslangen skrev:

Jeg hadde garantert krevd at damen gjorde det. Tenk hvor mye dritt man ville spart kidden for!

Nei! Det er helt greit å være homofil. Jeg hadde ikke tatt abort bare fordi andre er stygge i kjeften! Ærlig talt. De får lære å oppføre seg. Jeg hadde født barnet, selv om barnet var homofil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Springfjær skrev:

Hadde ikke testet i utgangspunktet. Hadde kjæresten min krevd noe sånt (som du tydeligvis ville gjort) så hadde jeg gått fra han på flekken. 

Samme her! :) Hadde gått på flekken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Råkkenråll

Nå er vel du mest en trollebruker(ref tittelen din) - men nei. Det ville for meg blitt det samme som å velge bort et barn fordi de kom til å bli 1.80 cm fremfor 1.79 cm.

At det kan være tøft å ha en annen legning enn majoriteten innser jeg jo, men for meg er det jo ikke et problem eller noen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...