Gå til innhold

Merkelig endring med ny mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever noe rart om dagen. Med forhenværende menn i mitt sexliv, har jeg som regel ikke vært mest fan av lukt fra penis, baller eller sæd. Ingen vært direkte ufyselige, men ingen godlukt heller, gjerne litt for stram mannelukt. Og etter endt samleie har jeg ofte fått bakteriell vaginose el guffen utflod som har vart noen dager. Sånn har det liksom alltid vært, med eller uten kondom. 

Men med nåværende og ny mann i mitt sexliv, er det helt annerledes! Han lukter god mannekroppslukt selv etter en hel arbeidsdag, også i de private nedre deler. Sæden hans lukter lite, og smaker godt. Og best av alt: jeg har ingen plager i etterkant!  Tvert imot kan jeg ha antydning til økt utflod, som blir borte etter sex med denne mannen. Det lukter også lite sex av meg etterpå. Han kommer inni meg og vi bruker ikke kondom. 

Hæ?! Noen med lignende erfaring, eller som kan opplyse en nysgjerrig dame om mulig årsak? Nyter iallefall sex'n på en langt bedre måte... :)

Anonymkode: d91ff...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er forelska? :) Kroppen din reagerer annerledes med noen du virkelig liker og er betatt av! Bare nyt følelsen, virker som om kroppen din sier "kjør på med denne karen!" 😁

Eller så har han forrige hatt sopp eller noe 😛

• Liker 5
Skrevet

Tror rett og slett det er hvor bra dere passer sammen kroppslig... at kroppen din har reagert på bakteriene til de andre, mens din nye manns "flora" passer bedre sammen med din egen.

Jeg har nemlig opplevd det samme - med noen menn reagerer underlivet kraftig, men med andre går det helt fint. Kjemisk kompatibilitet? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Angående dette med ingen plager i ettertid kan det være det at dere har en bakterieflora eller noe som passer godt sammen. Lukt og smak på sæd varierer fra mann til mann :) 

Anonymkode: 284a5...60e

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn lukter mindre enn andre.

Jeg hater lukten av kjønn, både egen lukt og andres, så for meg skjer ikke oralsex før det er så godt som luktfritt. Gamle baller stinker dritt. Mange menn er også dårlige på å vaske ballene grundig. Ballene har grov hud og mange porer og furer som gir lett dårlig lukt. :s

Anonymkode: 1d9a0...dcc

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Tror rett og slett det er hvor bra dere passer sammen kroppslig... at kroppen din har reagert på bakteriene til de andre, mens din nye manns "flora" passer bedre sammen med din egen.

Jeg har nemlig opplevd det samme - med noen menn reagerer underlivet kraftig, men med andre går det helt fint. Kjemisk kompatibilitet? 

Tror det har mye å si ja . 

Anonymkode: 32d76...428

AnonymBruker
Skrevet

Dere har nok mer lik bakterie flora. Og ligner på hverandre.

Anonymkode: 6f235...583

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også.

Jeg har også veldig forskjellige erfaringer med forskjellige menn på den fronten.

Når jeg er forelsket så reagerer kroppen min langt mer positivt uansett.

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Mamasitas skrev:

Tror du er forelska? :) Kroppen din reagerer annerledes med noen du virkelig liker og er betatt av! Bare nyt følelsen, virker som om kroppen din sier "kjør på med denne karen!" 😁

Eller så har han forrige hatt sopp eller noe 😛

Hmm vet ikke med forelska, er en FWB-greie dette. Liker ham godt da, vi deler mye. Og fantastisk sex ikke minst! Jeg kjører på og nyter for harde livet :)

52 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man lærer altså noe nytt så lenge man lever... Dvs dette er noe jeg ikke har tenkt over før. Det har liksom bare vært sånn at etter et samleie så følger det litt problemer. Så dukket denne godsaken opp da, og mitt underliv fremstår nesten friskere etter hans visitter! 

TS likes :fnise:

Skrevet

Kan være at han har lave testosteron verdier.

Den velkjente stramme "mannelukta" er et resultat av at steroidhormonet testosteron blir skilt ut i svetten. 

Kan være en ide å be han sjekke testo verdiene hos legen for å se om alt er som det skal. Realiteten er at i vestlige land så har gjennomsnitts testo verdier hos den jevne mann falt med opptil 24% og stadig større mengder menn har så lave nivåer at de må få testo tilskudd av legen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere er sannsynligvis i nær slekt.

Anonymkode: 91c3f...036

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:sprettoy:

Anonymkode: ff063...fee

• Liker 1
Skrevet

Tips. Sjekk om dere har lik form på tær, øreflipp eller ikke, kroppstype, hånd og fingerform og kroppslukt med mer.

Dere dele mange arv egenskaper og ensymer.  Noe som gjør dere kompatibel over for hverandre. 

Det at dere deler like ensymer gjør at du lettere bryter med hans kroppsvæsker uten at kroppen din reagerer.

At han skulle ha lavt testosteron når dere har sex ofte er lite trolig. 

Du opplever bare å ha funnet en som du naturlig passer bra med.

Enjoy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Valdig hyggelig tilfeldighet. Kos deg masse.

Anonymkode: d681a...5fa

Skrevet

Før legen i det hele tatt gidder å ta en blodprøve for testosteronverdier, sjekker han skjeggvekst, stemme, bmi, morgenbrød og evne til å få ereksjon alene, med visuelle stimuli etc. 

Er han slank, har skjeggvekst og dyp stemme, er han 98% sannsynlig helt normal i testoverdiene 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det der med testosteronverdier har jeg altså ikke trua på, ikke når det gjelder denne mannen. Han er nok tilstrekkelig proppet med testosteron for god høyde, bredskuldret, muskuløs og hårete kropp, tett skjegg og dyp stemme er på plass!

Og det er ikke sånn at han ikke lukter mann, men det blir ikke den beske, stramme gammel svettelukta som jeg synes mange andre har etter en hel dag. Han lukter kropp, ikke nyvasket, men god mannekropp over alt (nå har jeg ikke giddi å snuse ham inni armhulene vel og merke...). 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn med mannen. Har aldri, gjennom de 10 årene vi har vært sammen, opplevd at han har lukta vondt. (Bortsett fra ånden når han spiser makrell i tomat) 

Elsker lukten hans. Og jeg "trenger" sæden hans for å ha normal flora der nede. 

Anonymkode: e500a...491

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det sånn med mannen. Har aldri, gjennom de 10 årene vi har vært sammen, opplevd at han har lukta vondt. (Bortsett fra ånden når han spiser makrell i tomat) 

Samme her (selv om føttene kan stinke). Veldig forskjellig fra andre menn jeg har vært med, hvor underlivet blir i ubalanse etterpå. Og ja, jeg tror også det har noe med kjemisk kompabilitet å gjøre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kjennes faktisk sånn!

Hmm, nesten synd vi ikke er stormende forelsket da, og ønsker å tilbringe resten av livet sammen...  

Tenker jeg holder på ham som fast sexpartner framover på ubestemt tid :fnise:

TS 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kjennes faktisk sånn!

Hmm, nesten synd vi ikke er stormende forelsket da, og ønsker å tilbringe resten av livet sammen...  

Tenker jeg holder på ham som fast sexpartner framover på ubestemt tid :fnise:

TS 

:P Kjør på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...