Gå til innhold

Dama si høne lukter vondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man si til damen at høna lukter fælt? Vi har vært sammen i mange år men jeg har aldri turt å si noe.

 

Hun spørr i perioder hvorfor hun ikke får oral sex, da må jeg bare finne på noe alla "er ikke så keen på sånt". Selv om hun har ligget 2 timer i ett badekar, så er lukta der, men kanskje litt mindre da. Det har nok ikke noe å gjøre med hygiene, for hun er ganske pertentlig når det gjelder slikt.

 

Er det noe som kan gjøres med slikt? Plager meg, så det må plage henne også.

Anonymkode: 15d7c...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man si til damen at høna lukter fælt? Vi har vært sammen i mange år men jeg har aldri turt å si noe.

 

Hun spørr i perioder hvorfor hun ikke får oral sex, da må jeg bare finne på noe alla "er ikke så keen på sånt". Selv om hun har ligget 2 timer i ett badekar, så er lukta der, men kanskje litt mindre da. Det har nok ikke noe å gjøre med hygiene, for hun er ganske pertentlig når det gjelder slikt.

 

Er det noe som kan gjøres med slikt? Plager meg, så det må plage henne også.

Anonymkode: 15d7c...787

Vasker hun alle kriker og kroker skikkelig da med klut? Hvis hun vasker seg godt og alikevel lukter så burde hun ta en tur til gynekologen. Kanskje hun har bakteriell vaginose? Eller sopp? Vet ikke om det siste lukter da. Jeg ville helst at min partner fortalte meg at jeg luktet vondt på en pen måte om jeg ikle visste det selv.

Anonymkode: d864e...764

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vasker hun alle kriker og kroker skikkelig da med klut? Hvis hun vasker seg godt og alikevel lukter så burde hun ta en tur til gynekologen. Kanskje hun har bakteriell vaginose? Eller sopp? Vet ikke om det siste lukter da. Jeg ville helst at min partner fortalte meg at jeg luktet vondt på en pen måte om jeg ikle visste det selv.

Anonymkode: d864e...764

Om hun vasker alle kriker og kroker, det har jeg ingen aning om. Tipper det. Vet hun bruker klut, det er det eneste :P

 

Hun har hatt sopp 2 ganger de årene vi har vært i lag. Da har både hun og jeg fått en skikkelig kur. Hva det kan være, det vet jeg ikke. Har aldri opplevd dette med andre damer.

 

Synes det er litt ekkelt å ta opp, for hennes del. Men planen er at vi skal være i lag for ever, så det må ut en gang.

Anonymkode: 15d7c...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si noe som at: Dette er litt vanskelig å ta opp, men det lukter av underlivet ditt, og jeg vet jo at du har god hygiene. Derfor er det kanskje en medisinsk forklaring og jeg syntes det var best å si fra. 

Anonymkode: 6470f...e48

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp lukter svært lite og da er det gjerne en litt søtlig lukt. Hvis det lukter mer fisk aktig så er det mulig bakteriell vaginose, da trenger hun antibiotika. Veldig rart hun ikke reagerer selv. 

Jeg forstår godt at dette er vanskelig å ta opp. Men du må nesten si noe. AB e48 synes hadde en god måte å si det på.

Anonymkode: ab353...b03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

At hun ikke har kommet seg til legen selv. Må nok en skikkelig antibiotikakur til, dette er ikke bare mangel på å ha vasket en krok eller to. Ta det som mann og forklar henne situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisk og normal høne som du så fint kaller det skal ikke lukte vondt. Hun må nok til lege eller gynekolog. Men hvordan du vil si det til henne etter mange år må du nesten finne ut av selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har merket en endring i lukt/smak. Si at du derfor lurer på om hun burde ta seg en tur til legen. 

Anonymkode: 5fb01...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/12/2017 den 20.04, Hemmingroad skrev:

En frisk og normal høne som du så fint kaller det skal ikke lukte vondt. Hun må nok til lege eller gynekolog. Men hvordan du vil si det til henne etter mange år må du nesten finne ut av selv.

En frisk og normal høne luket ikke akkurat rosmarin. Det lukter fiskefabbrik. Like ille som menns sitt underliv 

Anonymkode: 9b773...330

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da kunne si ifra om det? Såpass bør hun tåle og heller sette pris på din ærlighet. Sexlivet blir så mye bedre med god kommunikasjon og uten så mye hinting. 

Mange måter å si i fra på, men unngå bruk av ordet høne kanskje, virker veldig umodent😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, July 12, 2017 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man si til damen at høna lukter fælt? Vi har vært sammen i mange år men jeg har aldri turt å si noe.

 

Hun spørr i perioder hvorfor hun ikke får oral sex, da må jeg bare finne på noe alla "er ikke så keen på sånt". Selv om hun har ligget 2 timer i ett badekar, så er lukta der, men kanskje litt mindre da. Det har nok ikke noe å gjøre med hygiene, for hun er ganske pertentlig når det gjelder slikt.

 

Er det noe som kan gjøres med slikt? Plager meg, så det må plage henne også.

Anonymkode: 15d7c...787

Skaff et hønsehus og flytt høna ut der. :fnise: 

Anonymkode: 807a9...54c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker bakteriel vaginose. Du kan si at du har merket en endring på lukt og foreslå en legetime.

Anonymkode: a2137...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En frisk og normal høne luket ikke akkurat rosmarin. Det lukter fiskefabbrik. Like ille som menns sitt underliv 

Anonymkode: 9b773...330

Et friskt underliv lukter hverken rosmarin eller fiskefabrikk.

Det lukter vagina. En kvinnes underliv har en helt spesifikk lukt. Den er ikke vond, men det er sikkert noen som synes det og. Noen har sterkere lukt enn andre, og hvorvidt man har hårvekst eller ikke kan også spille en rolle. '

Hvis hun spesifikt ber om oralsex, så er dere da åpne nok med hverandre. Da kan du si at du lurer på om det er noe galt som hun bør sjekke.

Anonymkode: 4d699...221

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En frisk og normal høne luket ikke akkurat rosmarin. Det lukter fiskefabbrik. Like ille som menns sitt underliv 

Anonymkode: 9b773...330

Du aner ikke hvor feil du tar... hvis det er slik du ĺukter, er du syk...

Anonymkode: 0de9d...7f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, MrPeakP skrev:

Mange måter å si i fra på, men unngå bruk av ordet høne kanskje, virker veldig umodent😜

Enig en bedre måte vil f.eks være:

"Hei kjærring, fitta di stinker"

Anonymkode: 277bf...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sannsynligvis fått bakteriell vaginose igjen. Dette lukter så jeg kjenner det selv. Trusene lukter, og jeg får økt utflod, samt en annen farge på utfloden. Jeg skal bestille legetime over helgen, da jeg vet at dette er enkelt å kurere. 

Dette kommer av feil Ph i underlivet. For min del antar jeg at det akkurat denne gangen skyldes en ny partner som har en Ph jeg ikke er vant med, samt økt seksuell aktivitet. Men tidligere så har det vært andre grunner. For mye vask i skjeden og for mye såpebruk kan faktisk gi denne sykdommen. 

Jeg ville sagt som hun over her, at du har merket en annen lukt og ber om at hun sjekker dette hos legen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS bør ikke si til dama si hu lukter ille mellom beina. Kommer til å fornærme henne så ille at du aldri mer får knulle henne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et friskt underliv lukter slett noe, eller noe vondt, hvis man vasker seg daglig !  Utflod lukter heller ikke noe. Men avføring kan skape lukt på huden hvis det ikke vaskes av. Også bind og blod kan gi svak lukt eller klam hudlukt fordi huden ikke får "puste".  Ellers er det ikke normalt å ha fiske lukt der nede...eller kanskje for dem som hyppig bytter sex partnere, det vet jeg ikke noe om.

Har aldri selv hatt problemer med underlivet eller med lukt..

Anonymkode: 37584...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...