Sisevt Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har ganske nylig prøvd snus opptil flere ganger (ikke si at det er dumt, jeg vet det). Jeg får en svimlende, nesten ut av kroppen opplevelse. Blir nesten litt nummen i kroppen. Denne følelsen er noe jeg liker veldig godt. Vet noen om noe jeg kan bruke i stedet for snus for å få denne følelsen?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Jeg opplever akkurat det samme. Har ikke funnet noe annet som gir samme effekt.. Anonymkode: 02be4...30e
gobbledigook Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Er ikke vits i å begynne snuse for å få den effekten i hvert fall, for den forsvinner ganske kjapt. 2
Gjest Axl Rose Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Jeg får ikke den opplevelsen av snus. Fikk det av andre sterkere saker. Holder meg til røyk. Bedre enn snus.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Det er kroppen som får nikotinsjokk. Den er deilig i starten, men når avhengigheten kommer så forsvinner denne følelsen ganske fort. Jeg ville anbefalt deg å slutte med en gang før du havner der jeg er. Snust i 6 år nå og ønsker jeg aldri hadde startet. Å slutte er ikke det letteste man kan gjøre og viljestyrken min er der ikke helt enda. Nå er det kun en vane og man føler egentlig ingenting annet enn at man må ha det - ingen behagsfølelse i det. Anonymkode: d2bfb...e3b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 Tannkjøttet mitt er ødelagt pga snusing. Snust i 4 år, tannkjøttet har trekt seg oppover og jeg har fått kanintenner. Dette kan man IKKE fikse hos tannlegen. Tannkjøttet er uerstattelig. Slutt med snus med en gang!! Anonymkode: 4d078...35b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Hva med nikotinfri snus? Ei venninne prøvde det og syns det hjelp en periode i alle fall Anonymkode: 2a414...b26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå