Jobbermedbarn Skrevet 15. juli 2017 #41 Del Skrevet 15. juli 2017 Jeg tror ikke Tone får et løft når det gjelder musikken dessverre! Hun har ikke god nok stemme og er veldig mainstream. Eva har en helt annen kvalitet på stemme/musikk og fikk et fortjent løft etter HGVM! Men jeg synes Tone får ufortjent mye pepper ellers. Jeg tror hun kan få et løft ifht sin person. Hun er blitt mor, eldre og virker reflektert synes jeg! Vi har alle vært unge og umodne en gang, håper folk gir henne den sjansen selv om jeg tviler det blir noe løft på det musikalske planet! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. juli 2017 #42 Del Skrevet 15. juli 2017 Jeg har hørt Eva live flere ganger og det er dødskjedelig. Pen mann da, det skal hun ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 15. juli 2017 #43 Del Skrevet 15. juli 2017 9 timer siden, icock skrev: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cocool Stuck in My Head? Ser hun står kreditert på nesten alle sangene, men tviler på at hun har bidratt så veldig mye. Tone er en habil sanger, og er i hvert fall flere hakk bedre enn Aqua-Lene. Ikke at jeg er noen fan av Aqua heller, men de har i hvert fall hatt suksess i forhold til Tone. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 16. juli 2017 #44 Del Skrevet 16. juli 2017 Ja, jeg tror absolutt hun vil få en oppsving i karrieren. Det får de fleste artister som blir profilert i mediene. Tone er i tillegg svært sjarmerende og flink i mediene, og hun vil nok sjarmere og treffe mange som ser på programmet. I løpet av karrieren har hun fått mye (ufortjent) kritikk av pressen, og det er godt materiale for å få medfølelse. Tror dog at interessen for musikken hennes vil dale temmelig raskt igjen. Hun hat vel aldri, heller ikke i idol-tiden, vært kjent for å være en dyktig artist eller låtskriver. På det beste kan man vel si at hun har vært en "syngedame", men uten en tydelig profil utover det, og det holder ikke i lengden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 16. juli 2017 #45 Del Skrevet 16. juli 2017 Når begynner dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 16. juli 2017 #46 Del Skrevet 16. juli 2017 Nei, det tror jeg ikke. Eva er et stort talent, Tone er en helt ordinær sangerinne som vel har kommet seg dit hun er mest på grunn av utseendet. Med mindre hun viser seg å ha skjulte talenter eller skifter sjanger og går for noe mer jordnært tror jeg karrieren er på hell nå når hun er kone, mor og nærmer seg 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 16. juli 2017 #47 Del Skrevet 16. juli 2017 Tror ikke det. Synger kjedelig og platt. Lite "trykk" i stemmen.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juli 2017 #48 Del Skrevet 16. juli 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 16. juli 2017 #49 Del Skrevet 16. juli 2017 15 timer siden, C.Tramell skrev: Nei, det tror jeg ikke. Eva er et stort talent, Tone er en helt ordinær sangerinne som vel har kommet seg dit hun er mest på grunn av utseendet. Med mindre hun viser seg å ha skjulte talenter eller skifter sjanger og går for noe mer jordnært tror jeg karrieren er på hell nå når hun er kone, mor og nærmer seg 30. Jeg tror det samme. Hun ble fort mindre interessant for de fleste da det ble slutt med Aksel Hennie. Nå er hun sammen med en helt ukjent person. I tillegg er hun nok ikke like stort sexsymbol nå som hun har fått barn. Hun har blitt for ordentlig og voksen for dem som likte at hun kledde av seg. Siden det heller ikke er sangtalentet hennes som har løftet henne fram, så tror jeg nok snart hun vil være glemt. Har ingenting imot Tone altså, hun virker veldig søt. Jeg tror bare storhetstiden hennes er over. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 17. juli 2017 #50 Del Skrevet 17. juli 2017 På 12.7.2017 den 18.30, Blair Waldorf skrev: Nei. Er tydeligvis mangel på artister når Tone er med i det programmet. Noe må hun gjøre for å få inn noen kroner. Hun har seilt akterut de siste tre åra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 17. juli 2017 #51 Del Skrevet 17. juli 2017 Tror det skal mye til før hun får suksess. Hun er jo en som er "kjent for å være kjent" og det har jo ikke hjulpet henne som artist de siste mange årene. Da hjelper nok ikke kun mer eksponering, da fortsetter hun jo kun å være "kjent for å være kjent". Uansett respekt til dama som har klart å få såpass mye ut av en 2. plass i 3. sesong av Idol. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 17. juli 2017 #52 Del Skrevet 17. juli 2017 Tone er ingen stor artist, men sangstemmen er bedre enn sitt rykte, og hun kan komme til å gjøre en fin figur i dette programmet Husker i Idol-dagene, f.eks Sandra sang jo surt stort sett hver gang året før Tone deltok, men kan ikke huske at Tone sang noe dårlig i det hele tatt. Men angående musikkutvigelser har vel ingen av dem hatt gode nok låtskrivere til at det har blitt noe å snakke om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. juli 2017 #53 Del Skrevet 17. juli 2017 32 minutter siden, JackIost skrev: Tone er ingen stor artist, men sangstemmen er bedre enn sitt rykte, og hun kan komme til å gjøre en fin figur i dette programmet Husker i Idol-dagene, f.eks Sandra sang jo surt stort sett hver gang året før Tone deltok, men kan ikke huske at Tone sang noe dårlig i det hele tatt. Men angående musikkutvigelser har vel ingen av dem hatt gode nok låtskrivere til at det har blitt noe å snakke om Begge de to sang surt som fy, og gikk videre i konkurransen fordi Tor Milde var en gammel gris. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 17. juli 2017 #54 Del Skrevet 17. juli 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Tone er ingen stor artist, men sangstemmen er bedre enn sitt rykte, og hun kan komme til å gjøre en fin figur i dette programmet Husker i Idol-dagene, f.eks Sandra sang jo surt stort sett hver gang året før Tone deltok, men kan ikke huske at Tone sang noe dårlig i det hele tatt. Men angående musikkutvigelser har vel ingen av dem hatt gode nok låtskrivere til at det har blitt noe å snakke om Enig. Men også enig i at Tone nok gikk videre - isteden for Eva Weel Skram, som bare fikk kjeft - fordi Tor Milde var en gammel gris. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 17. juli 2017 #55 Del Skrevet 17. juli 2017 Håper inderlig ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 17. juli 2017 #56 Del Skrevet 17. juli 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Husker i Idol-dagene, f.eks Sandra sang jo surt stort sett hver gang året før Tone deltok, men kan ikke huske at Tone sang noe dårlig i det hele tatt. Sandra synger surt enda. Det trengs godt med autotune fremdeles. Live er det rett og slett manglende trøkk og bommerter på notene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 17. juli 2017 #57 Del Skrevet 17. juli 2017 Det var ikke en ting å blogge på den tiden, så det var på denne måten folk kom seg "frem" på og fikk oppmerksomhet for da. Mange takket være utseendet og gamle griser i panelet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 17. juli 2017 #58 Del Skrevet 17. juli 2017 Litt OT, men er det noen som har sett Tone i noen reklamekampanjer i det siste? Hun avsluttet vel avtalen med Betson (bra gjort, spør du meg), men hvor får hun inntekten sin fra? Eventoppdrag? De skal vel også bygge hus, og det er aldri en billig affære. Hun får nok en del for å stille opp i Hver gang vi møtes, men er det så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 17. juli 2017 #59 Del Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, Rosalie skrev: Begge de to sang surt som fy, og gikk videre i konkurransen fordi Tor Milde var en gammel gris. Tor Milde var ikke dommer da Sandra var med Og ut fra hvem som ellers var med i 2005 var det faktisk helt greit at Tone kom så langt. Om noe var det faktisk merkelig at hun tapte for denne Jorun eller hva hun het 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juli 2017 #60 Del Skrevet 17. juli 2017 Den der arrogansen hun viser for seg i den er boligsaken ødelegger nok en del for Tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg