Gå til innhold

Mangel på matlyst pga brudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen dager siden opplevde jeg at kjæresten plutselig gjorde det slutt med meg etter et år. Så i løpet av de siste dagene har jeg nærmest ikke spist i det hele tatt fordi jeg rett og slett ikke klarer.

Det eneste jeg spiste i går var ei brødskive, og prøvde å trøkke i meg en yoghurt i dag tidlig, men klarte bare å spise 1/4 av den. Da jeg veide meg, fant jeg ut at jeg hadde gått ned 6 kilo siden sist jeg gjorde det.

Dette er en situasjon jeg absolutt ikke har lyst å være i, og uansett hvor hardt jeg prøver så klarer jeg virkelig ikke å spise.

Har tidligere vært i begynnerstadiet av spiseforstyrrelser, men har vært åpen om det med venner som hjalp meg med å komme meg ut av det. Nå er jeg redd for at jeg skal falle i samme felle.

Anonymkode: 28677...dd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er gjennom en sorgprosess. En endring i hverdag og rutiner. Jeg følte på meg at det var noe galt med eksen min og var dårlig hele uka. Alt jeg spiste gikk rett gjennom. Og så ringte han til slutt og sa det var slutt. Jeg gikk gjennom alle stegene i en sorgprosess og hadde en god venninne som hjalp meg gjennom det ved å sysselsette meg og sette små mål for dagen, gi meg komedie på resept fri for kjærlighetshistorier osv. Sakte men sikkert følte jeg meg bedre, magen ble bra og jeg spiste som normalt igjen. Jeg vil anbefale deg å snakke med en venninne om dette og be om hjelp til å møte den nye hverdagen. Lykke til og håper det hjelper :klemmer:

Anonymkode: 79f52...57c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er gjennom en sorgprosess. En endring i hverdag og rutiner. Jeg følte på meg at det var noe galt med eksen min og var dårlig hele uka. Alt jeg spiste gikk rett gjennom. Og så ringte han til slutt og sa det var slutt. Jeg gikk gjennom alle stegene i en sorgprosess og hadde en god venninne som hjalp meg gjennom det ved å sysselsette meg og sette små mål for dagen, gi meg komedie på resept fri for kjærlighetshistorier osv. Sakte men sikkert følte jeg meg bedre, magen ble bra og jeg spiste som normalt igjen. Jeg vil anbefale deg å snakke med en venninne om dette og be om hjelp til å møte den nye hverdagen. Lykke til og håper det hjelper :klemmer:

Anonymkode: 79f52...57c

Det hjalp mye :)

Anonymkode: 28677...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...