AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Er det noen som har erfaring ang kjønnsvorter? Hva skal jeg gjøre?😓 Forsvinner de noen gang? Anonymkode: 749ac...0ed
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 https://www.sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/kjonnsvorter/ De vil forsvinne til slutt, men det kan ta år. Jeg behandlet ikke mine og de forsvant etter 2 måneder. Krysser fingrene for at de aldri kommer tilbake! Anonymkode: ae5bc...88d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Gå til hudlege å få Aldera. Er du heldig så slipper du å få det igjen. Anonymkode: 20e59...3b8
Tørrfisk Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 (endret) Jeg greide ikke sitte, stå, ligge eller gå uten at det sprakk opp sår da jeg hadde kjønnsvorter. Hver eneste gang jeg rørte på meg i 7-8 mnd skjedde dette. Jeg behandlet de med krystallfiolett.. Forsvant etter 2 år kanskje, men fikk stygge arr (ikke pga selve vortene men fordi det sprakk). Jeg hadde ikke så mange heller.. Kanskje rundt 7 ganske små i mellomkjøttet.. Dette er 6 år siden - har heldigvis ikke fått det tilbake igjen! Værste sykdommen jeg har hatt, håper det går fort over med deg! Endret 12. juli 2017 av Tørrfisk
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Jeg hadde kjønnsvorter for 7 år siden, hadde kraftig utbrudd i underlivet, på ytre kjønnslepper og mot anal utgang. Fikk "condylyne syre", huske ikke hva det het, som jeg skulle smøre på vortene. Dette svidde veldig og var smertefullt. Vortene forsvant helt etter 2 uker, og har ikke hatt utbrudd siden. Anonymkode: f003d...3a0
Mr. Kilmister Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 Viruset vil aldri forsvinne, dvs at du aldri vil bli kvitt de helt. Har du fast partner er h*n garantert smittet. Under sex vil dere kaste ballen fram og tilbake. Så utbruddet vil mest sannsynlig komme igjen. Det hjelper heller ikke at du sauser det rundt med høvelen heller. Beklager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå